Raskesvens superskjorta?

-Patric-; sa:
Jag trodde inte att Martin skulle behöva handhållning för att hitta...

I så fall kommer jag inte att be er... :)

Jag hittade ju samma sidor som ni. Det som jag missade var den lilla "EN 531"-markeringen vid vissa plaggvarianter. Det är ju den som berättar vilka plagg som finns i FR-variant (som uppfyller den därna europanormen som man tydligen måste känna till). Resten av sidan berättar ju bara att materialet finns, inte vilka plagg det finns i.
(Det skiljer sig dessutom en del mellan PDF-listan och html-listan i vilka plagg som finns som flamskyddade.)

Så gå inte bara ut och köp en 400 g-tröja och tro att den är flamskyddad.
[Ändrat av Nordesjö 2004-03-24 kl 11:33]
 
Äntligen har han gett med sig Putte, riktiga mysgubbar är vad vi är! ;)

/ G

----
Förresten grabbar, borde inte ni två vara klubbmedlemmar här på Uttsidan, så mycket som ni tjötar här? Snikna?
 
tigertamjaren; sa:
Patric är till hälften smålänning (= hyfsat sparsam) och Martin är förmodligen bara snål.

/Håkan (är iofs smålänning, men jag fick sånt attans dåligt samvete, ungefär som att kolla på tv utan att betala tv-licens...)
 
Håkan K; sa:
tigertamjaren; sa:
Patric är till hälften smålänning (= hyfsat sparsam) och Martin är förmodligen bara snål.

/Håkan (är iofs smålänning, men jag fick sånt attans dåligt samvete, ungefär som att kolla på tv utan att betala tv-licens...)

Min far är uppvuxen i Småland och Farfar var från Gagnef (ort i Dalarna där folk sägs vara snåla).
Men mest handlar det om att jag ju kan tjöta på hur mycket jag vill ändå, utan att betala. Jag ser det som att jag gör Utsidan en tjänst när jag skriver.
Ödmjuk är jag också.

Men jag kanske ska fundera på saken...
 
Nordesjö; sa:
Håkan K; sa:
...jag fick sånt attans dåligt samvete, ungefär som att kolla på tv utan att betala tv-licens...)

Min far är uppvuxen i Småland och Farfar var från Gagnef (ort i Dalarna där folk sägs vara snåla).
Men mest handlar det om att jag ju kan tjöta på hur mycket jag vill ändå, utan att betala. Jag ser det som att jag gör Utsidan en tjänst när jag skriver.
Ödmjuk är jag också.

Men jag kanske ska fundera på saken...

Jag kände samma sak som Håkan och blev medlem jag med, men jag håller i grund och botten med dig Martin. Nog tusan är vi som de altruistiska oceaner av kunskap vi nu är en tillgång för Utsidan. Man kanske ska strunta i att pröjsa nästa veva?

;)

/ G (Likaledes ytterst ödmjuk, timid och nästan fånigt underdånig.)
 
tigertamjaren; sa:
Nordesjö; sa:
Håkan K; sa:
...jag fick sånt attans dåligt samvete, ungefär som att kolla på tv utan att betala tv-licens...)


Men jag kanske ska fundera på saken...

Man kanske ska strunta i att pröjsa nästa veva?

;)

/ G (Likaledes ytterst ödmjuk, timid och nästan fånigt underdånig.)

äsch.. jag vill men jag ids inte.. men sen e jag inte så vältalig som ni intellektuella storstadspäjkar..

Kanske inte så smart eller snygg men jäkligt fryntlig!!
 
Klubbmedlem eller inte...

Fast 10 % på Playground och en film om Mi-26 kan ju kanske vara värt det.
(Jag skojar inte (bara) - Mi-26 är VÄRLDENS fränaste helikopter.)
 
Re: Klubbmedlem eller inte...

Nordesjö; sa:
Fast 10 % på Playground och en film om Mi-26 kan ju kanske vara värt det.
(Jag skojar inte (bara) - Mi-26 är VÄRLDENS fränaste helikopter.)
Jag kan skicka dig en film om extremt häftiga flygplan (om du blir medlem)!

/Håkan
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.