• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjälltur v 33

Hejhej!

Undrar om det är någon som vill hitta på något v 33?
Förslagsvis en tur i fjällen någonstans, typ Norge/Jämtland eller någon annanstans.
Är öppen för förslag.

Är 25 och bor utanför Göteborg. Har vandrat i Jämtland, Kungsleden och Jotunheimen förut.

/ Michaela
 
Hej Michaela!

Jag letar just nu en vandrings kompis att vandra med på ett fjäll! Har skrivit ett inlägg om det under resekompis fliken här.

Jag bor i trondheim just nu, har hört här ska finnas fantastiska områden att vandra i. Tex Trondheimenen, och ner mot Lofoten. Men även bara här runt om kring ska va fint.
Har jobb t.o.m nästa vecka. så v. 33 hade vart perfekt för mig att komma ut! Dvs Om du hade kunnat tänka dig att åka en bit?
 
vandra mellan 29-31

Hej!
En väldigt gammal tråd, men kanske har ni inte hittat någon att vandra med i sommar och skulle vilja vandra med mig någonstans någon gång under v 29-31?
Min vandringskompis har fått förhinder och det är så tråkigt att vandra helt själv.
Jag är en 29 årig tjej som bor i Malmö och studerar klassisk musik!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Vittra Fjälltur i april-02 Tjejforum 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...