• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Brudar i fjällen!!

Varför ser möter man bara killar i fjällen dårå? Jag är urless på att varje kväll bada iskallt och tvåla in mig och lukta gott, i förhoppning att det snart skall dyka upp två blonda bomdnedslag från Vilhelmina. Alla tjejer man möter är ju undantagslöst i sällskap med någon tönt.
 
Brudar i fjällen

Behövs nog inget svar på detta inlägg,om det är bara därför du vandrar i fjällen och t.o.m tvättar dig.
Hoppas att du skojar.
 
Hörde av två blonda bombnedslag att de mött en mycket ren tönt när de var i fjällen senast:eek:)
Han luktade gott också. Fast de hade haft fullt upp med att titta på renarna.
 
Jag tror inte han skojar!!!

Den där killen är ju en byfåne, vad har han på dom här sidorna att göra.
 
Brudmöte på Skåneleden.

En liten "rolig" historia kan jag berätta.

En polare från Tyskland som skulle vandra från Åstorp till Röstånga, träffade 2 brudar vid Liagården som skulle övernatta där. Kul tänkte tysken, problemet vara bara att brudarna var intresserade av varandra och då bara varandra.

Så kan det gå, Solomannen.
 
Tack!

Desty! Jag började nästan misströsta. Jösses vad gravallvarligt det var här. Men för att höja nivån lite så är det ju faktiskt sant att det är sällan man ser tjejer går utan killar. Varför är fjällvandring ett större manligt intresse?
 
Freddan

Jag tror inte att fjällvandring är ett manligare intresse, men tjejer är så sällskapliga, de vill prata också. Funderar själv på att gå upp på Sveriges högsta topp i sommar, har redan bestigt Danmarks högsta.
Så det förpliktigar.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Raskolnikov Blinda brudar i Øsd? Tjejforum 4

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...