Paddelsällskap?

Hej!
Jag har tidigare haft fantastisk tur med att hitta klätterkompisar via Utsidan och hoppas att jag skall lyckas lika bra med paddelkompis.

Jag behöver få lite kilometer i kajaken tills juni (sen också naturligtvis men har tävling på schemat i juni) men vill inte paddla själv av många själ, och är inte jättevan (började i princip förra sommaren).

Är det någon som vill paddla dagtid med mig? Studerar på distans så jag är relativt flexibel med tid. Har tillgång till kajak i Fiskebäck.

Karin
 
Hejsan

Har du hittat någon paddelkompis? Jag är visserligen upptagen på dagarna, men har plockat fram kajaken och tänkte ta en premiärtur i en nära framtid.

/Andreas
 
Hej Andreas!
Mailar med några men vi har inte lyckats tajma ihop något konkret än. För det mesta har jag annat för mig kvällstid men jag kan höra av mig om det blir kvällspaddling någon dag.
 
Jag tänker ta en tur i mjörn imorgon förmiddag, eventuellt en övernattning på någon ö. Vill ni hänga på så är det bara att skriva en rad :-D
 
Hejsan Agadesign å tack för inbjudan. Hoppas du hade en fin tur. Jag planerar att ge mig ut på söndag och förmodligen paddla Björlanda - Kungälv och tillbaka... hör av dig om du vill hänga med.

/Andreas
 
Är tyvärr sönderbränd :-( men hänger gärna med framöver, nu har jag lärt mig läxan att inte paddla i kortärmat :-D jag skriver i tråden när jag åker ut nästa gång :-D
 
Solen blir stark på sjön, brillor o hatt är bra komplement utöver solkräm. Synd för det ser ut att bli en kanonfin dag imorgon. Hör gärna av dig framöver om du är intresserad. Jag bor i Björlanda på Hisingen, och har bil med takräcke.

/Andreas
 
Oj här har det rasslat in svar när jag varit borta!
Jag skulle gärna komma ut nästa vecka nån gång om väder och vind tillåter. KAn tisdag eller torsdag, tisdag ser finast ut just nu.
Har inte tillgång till bil så jag är tyvärr (?) bunden till Fiskebäck.
 
Paddla orust runt 2 dagar

Jag har anmält min till Orust runt 2-3 Aug, jag tänkte testa banan nu på måndag och tisdag, är någon intresserad att hänga på så är ni välkomna.

Mvh Allan
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...