Sellpy varning

... så skrev jag ytterligare ett uppföljande mejl till Clara på Sellpy med krav på att bli
fullständigt och totalt raderad - på vilket svaret blev: "Jag ska be vår IT-avdelning
ta bort din mejladress och dina uppgifter ur vårt system." Något de tydligen inte
gjort förrän nu efter nyår... (Om de nu har gjort det?) ...

Uppenbarligen har de inte gjort det alls!
Idag dag kom det ytterligare ett oönskad massmejling med Sellpy som avsändare. Med reklam för 5000 barnsaker... Så uttalade löften är tydligen något den där firman tar väldigt lätt på att hålla fullt ut.
 
Jag fick pratat med en av cheferna på tradera. Han var inte
övertygad om att sellpys registrering var en bra idé. Och om jag inte missförstod helt och hållet så kunde det komma att ändras. Nu har jag läst runt lite och inser att jag haft tur i alla fall. Att sälja hos dom tycks vara en ännu sämre idé.
 
Lite av ett I-landsprorblem men visst fan håller jag med, jävla sätt!

Får mig tänka på vissa näthandlare (som tex Team Sportia) som sätter ett lägsta pris på prisjakt, men har inte varan i lager, och INTE HELLER låter en lägga en beställning så att man kan få den när den kommer i lager.

Det drar också en del "intet ont anande" trafik till deras sajt...
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...