Hilleberg kvalté

De nya pinnarna funkar bra tycker jag. Använde V-pinnen ca 15 nätter i sommar och jag har inte haft problem med att de böjer sig. Klart starkare än de gamla tycker jag, de var ju som tidigare nämt rätt mjuka. Är marken för lös blir det naturligtvis problem med det gäller ju även era "spikar" så då är pinnarna ändå några snäpp bättre.
 
De där Y-pinnarna är faktiskt förvånansvärt mycket bättre i sandig eler allmänt lös mark jämfört med V-peg. De vinglar inte alls loss på samma sätt som V-peg kan göra om det är mycket vind = ryck i pinnarna hela tiden.

De nya pinnarna funkar bra tycker jag. Använde V-pinnen ca 15 nätter i sommar och jag har inte haft problem med att de böjer sig. Klart starkare än de gamla tycker jag, de var ju som tidigare nämt rätt mjuka. Är marken för lös blir det naturligtvis problem med det gäller ju även era "spikar" så då är pinnarna ändå några snäpp bättre.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...