• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Raileigh beach i slutet av november

Hej,
jag ska åka med tjejen (som inte klättrar) till Ao Nang de två sista veckorna i november.
Skulle vara kul om det fanns någon som man skulle kunna klättra några dagar med, har inte tänkt att klättra varje dag.
Om någon ska dit/finns på plats och vill ha en klätterkompis hör av er.
Jag leder upp till 6B ungefär.
Johan
 
Raileigh i slutet av nov

Hej Johan!
Ja, jag kommer vara där den perioden också för att klättra. Jag reser ut den 8:e november, och har de första två veckorna sällskap av en tjejklätterkompis, och sen blir jag kvar själv. Jag håller mig också till 6-registret, och siktar gärna på att göra någon 6c också. Hör av dig. Under tiden i Thailand kollar jag min mail ibland på; janeaxelsson@hotmail.com
 
Humanality!!!

Sabla lyckostar!!

När ni är där och river av jordens brantaste 6a+ "Stalagosaurus", blicka uppåt! Uppför Tonsai Tower går nämligen en super-duper-mega-john-wayne-häftig led vid namn "Humanality" som är en rätt snäll 6b+. Det mentala kruxet på den leden är ett av de absolut häftigaste moven jag någonsin har gjort!!

Ha det gott!!

JohanC
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
jimmy.bjornberg.3 Chamonix i slutet av Juni. Klätterkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.