Status baggeby?

Jag och polarn hade tänkt och klättra ute vid baggeby väl där så upptäckte vi att det inte fanns något att fira av ifrån hur är det tänkt att man skall bära sig åt för att rensa? Sen var hängarna på två av lederna bortplockade någon som vet varför?
 
Baggeby är lite lämnat åt sitt öde. Några hängare har nog skruvats av för att de såg lite trötta ut. Ankare har aldrig funnits. Mest för att man ju toppar ur alla leder. Vi rensade från staketet när vi var där. Det gick utmärkt. Finns lite träd också väl? Men vill någon komplettera med en firningsstation är det säker välkommet!

Åk tio minuter extra till Ekholmsnäs istället! :)
 
Baggeby är lite lämnat åt sitt öde. Några hängare har nog skruvats av för att de såg lite trötta ut. Ankare har aldrig funnits. Mest för att man ju toppar ur alla leder. Vi rensade från staketet när vi var där. Det gick utmärkt. Finns lite träd också väl? Men vill någon komplettera med en firningsstation är det säker välkommet!

Åk tio minuter extra till Ekholmsnäs istället! :)

Ok jag misstänkte det på en av lederna såg jag en hängare som var av tidig model, plåtliknande sak som såg lite läskig ut. Jag var aldrig uppe på toppen själv men kompisen traskade upp och enligt honom fanns det inget och bygga ankare kring och något träd såg vi inte men jag kan ha fel.

Tack för infon, får bli Ekholmsnäs nästa gång istället.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...