• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Stridskompis :)

När jag skummade igenom listan på forumavdelningar så reagerade jag på en som verkade lite konstig. Trots ett par kontrollläsningar så fick jag det ändå till "Stridskompis" istället för "Skridskokompis"... Så går det när man tittar på zombiefilmer... :) Kan för övrigt rekommendera "Shaun of the dead", kanonbra film.

/Kalle
 
Tottofagrin; sa:
När jag skummade igenom listan på forumavdelningar så reagerade jag på en som verkade lite konstig. Trots ett par kontrollläsningar så fick jag det ändå till "Stridskompis" istället för "Skridskokompis"... Så går det när man tittar på zombiefilmer... :) Kan för övrigt rekommendera "Shaun of the dead", kanonbra film.

/Kalle

Tänk så det kan bli.

Jag har själv lagt in en massa inlägg om straffmetoder i Steglings-forumet, men inte fått några svar.
 
Precis. Jag har försökt få till en diskussion om folköl i lättpackad-forumet, men det tar sig inte riktigt...
 
På anslagstavlan vid styrkerummet hade en vänlig själ ritat att han ville ha en skidkompis....med ordbajsarens hjälp skapades ett falskt duplikat, av någon elak, där d och t bytt plats, undra på att han skidade ensam hela långa vintern tills han fick "sin" lapp i retur vid orienteringssäsongens start...
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...