Kvarglömt tält vid One Mosse

Var vid One Mosse i Sandsjöbacka Naturreservat vid lunchtiden den 1/8 till och med eftermiddagen den 2/8. Och under hela den tiden syntes ingen tältägare till, tältet är rest och var tomt... (förutom att det låg cirka en liter regnvatten inne i tältets ena hörn)

P.S. är nyfiken på historian om varför tältet lämnades kvar!?

Mvh troswe
 
Jag lämnade platsen som jag fann den, förutom att jag städade upp runt vindskyddet på skräp... Så tältet fanns kvar när jag lämnade platsen.

Mvh troswe
 
Du tog inga bilder på tältet... ?? Är också lite nyfiken varför det lämnades kvar ... .. Jag har faktiskt lämnat kvar tält.. fast på camping i mina unga år... Hällregn gjorde att mitt tält stod i 40cm vatten/lera och jag ville inte ta in eller gå och hämta tältet.... tog värdesakerna och åkte hem !!! // A
 
Kommer...

Jäpp, bilder finns på tältet. Ligger på någon HDD, ska leta fram någon bild... Den dyker väl upp när jag finner tid... (har du väntat nästan ett år... så en vecka hit eller dit gör nog ingen större skillnad...) :)

Mvh troswe
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
utesälen Lägerplats vid sjö? Halland 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...