Head monster im 85?

Har efter 20 år tänkt att återuppta telemarksåkningen. Har hittat ett par gamla head monster im 85 med Telemarksbindning för hela 200 kr. [emoji846]

Är detta nått att ha idag?

Skickat från min G8441 via Tapatalk
 
Har efter 20 år tänkt att återuppta telemarksåkningen. Har hittat ett par gamla head monster im 85 med Telemarksbindning för hela 200 kr. [emoji846]

Är detta nått att ha idag?

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Beror på vad du menar med "Är det något att ha idag?"

Är dagens utrustning bättre? Tveklöst.

Går det fortfarande att ha roligt med de grejer du funderar på? Förmodligen, många har i alla fall haft det (många har dock bestämt sig för att uppgradera till nyare grejer av olika anledningar).

Har du redan pjäxor?

Om du har pjäxor och du vill åka för en billig peng är det väl ett enkelt val. Om inte ska du nog titta på vilka alternativ som finns idag innan du bestämmer dig.
 
Haft tidigare

För 200 kr är det bara att investera, även om det finns nyare och bättre skidor idag är ett par Head Monster 85 med telisbindningar en mycket trevlig skida att åka på, jag upplevde som bäst i offpist.
 
Tack för svaren

Ja, som sagt för 200 kr kan jag ju skänka bort dom till myrorna om jag inte blir nöjd.
De lär ju vara bättre än de jag åkte på sist, innan carvingskidorna gjorde sitt intrång.

Skickat från min G8441 via Tapatalk
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...