Hitta längre bilparkering, Göteborg? Ska cykla Kattegattleden ToR.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Letar efter långtidsparkering, bil, vid Kattegattleden, Göteborg eller en bit utanför.
Tänkte cykla Kattegattleden. Då det verkar enklast att ta sig till Göteborg med bil för att få med sig cykel och bagage letar jag nu efter billig, gratis långtidsparkering för bilen.
Tänkte cykla ToR och vill ta det lugn. Jag tänkte mig 8-9 dagar så man hinner slappa, båda ha det. Skönt.
Pratade med Turistrådet men de vet bara om parkering max 7 dagar. Det funkar inte.

Någon som vet en lösning?
Någon som kan erbjuda en billig, gratis parkering?

Mvh
Ola A.
Linköping
 
Båthamnar kan vara en idé. Brukar finnas platser där båtarna vinterförvaring. Finns det gästhamn i anslutning så finns det antagligen hamnkapten att diskutera med.

Thure
 
Hej alla!
Tack till alla härliga människor. Det är så härligt att det finns människor som har tid, ger sig ut i det, sympatiserar, tack för att ni finns. Betyder mycket för mig...
Som ni förstår så är nu problemet löst och jag är glad att detta bromsok är borta och jag glädjer mig massor till min cykeltur.

Åter tack till alla.

Mvh
Ola A.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Fat_Arren 155kg och 174cm söker hjälp att hitta en cykel Landsvägscykling 12
Correct Bike Hitta växelvajer Landsvägscykling 3

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...