Gissa position i Halland

Nej

Men det är en sjö som ligger på gränsen Halland Småland. Omdu tittar noga på stranden mellan kanoten och trädet i bakgrunden så finns där en skylt, det står inte "privat" eller något sådant, därför
ligger min kanot där. En liten ledtrå alltså.

MVH Glenn
 
Skulle

kunna vara nånstans i Fegensjön. Kanske är det en skylt som anger lägerplats eller fågelskyddsområde.

Om du vill fortsätta en sån här bildgissningstråd vilket ju är trevligt kanske du skall starta en ny tråd och döpa den lite annorlunda då det redan finns en bildgissningstråd för svenska fjällen som heter just gissa position.

Alternativt be adminstrator att döpa om tråden.

Thure
 
Fegensjön är det.

kunna vara nånstans i Fegensjön. Kanske är det en skylt som anger lägerplats eller fågelskyddsområde.

Om du vill fortsätta en sån här bildgissningstråd vilket ju är trevligt kanske du skall starta en ny tråd och döpa den lite annorlunda då det redan finns en bildgissningstråd för svenska fjällen som heter just gissa position.

Alternativt be adminstrator att döpa om tråden.

Thure

Ja. Skylten anger lägerplats, därför trodde jag att någon hallänning skulle ta det.
Tänkte mej faktiskt inte för gällande namn på tråd.

MVH Glenn
 
Kul med bildgissning

Här en vy från hallandskusten.

Var håller ryttarna och hästarna hus och vad ses i bakgrunden?

Thure
 

Bilagor

  • IMG_2373.jpg
    IMG_2373.jpg
    35.3 KB · Visningar: 1,224
  • IMG_2343.jpg
    IMG_2343.jpg
    17.1 KB · Visningar: 1,230
Långa sand

är en bit ifrån och erbjuder inte en sån här utsikt. Men kollar du på en karta t ex på Eniro så tror jag att du kommer med en mera korrekt gissning.

Thure
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...