Splitboardbygge

Halloj. Har snickrat ihop en egen splitboard med Voiles kit, och så långt allt väl. Men nu undrar jag om det finns någon som kan föreslå/ rekommendera någon typ av epoxylim eller dylikt som man kan försegla skruvhålen som blev på baksidan av brädan med? Köpte något som var tvåkomponents (alltså där man blandar ihop två geggor till en egga), men det blev typ som spackel när det stelnade, och fäste knappt alls. Lossnar bara man skruvar åt skruven i hålet igen.
Vad göra?
 
Lite underligt. Tvåkomponents epoxy brukar hålla bra.
Kan det vara skitigt i hålen? -Felaktig blandning? Fel typ av epoxy?

Har använt epoxy till just skidor och snowboards många gånger och det brukar hålla bara man fått utrustningen hyggligt ren innan och gjort blandningen rätt.
 
Halloj. Har snickrat ihop en egen splitboard med Voiles kit, och så långt allt väl. Men nu undrar jag om det finns någon som kan föreslå/ rekommendera någon typ av epoxylim eller dylikt som man kan försegla skruvhålen som blev på baksidan av brädan med? Köpte något som var tvåkomponents (alltså där man blandar ihop två geggor till en egga), men det blev typ som spackel när det stelnade, och fäste knappt alls. Lossnar bara man skruvar åt skruven i hålet igen.
Vad göra?

Jag har funderat på att köpa samma kit. Hur har snowboarden fungerat? Är det samma känsla kvar i brädan efter spliten?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...