• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Mammabyxor

Nån som har koll på var man kan få tag i vettiga brallor för gravida? På nätet eller i Umeå. Jag vill ha hyfsat lösa brallor med en massa benfickor på, och det finns jäklar i mig bara jeans, kostymbyxor och leggings :(.

Haglöfs har ingen fin liten gravidkollektion? ;)
 
Hej

Köpte ett par riktigt härliga mammabyxor med fickor på ("arméstil") på H&M. Dock var de kanske i tunnaste laget för seriöst friluftsliv (dvs inte så slitstarka - enkellager bomull men ack så sköna!) Det har en sådan där stretchvariant som man kan dra långt upp över magen så att man slipper glipor. Kan klart rekommendera dem! Har för mig att de kostade 299kr men det kan ha varit på rea...

Annars håller PoP på och säljer ut sin mammakollektion just nu. Men de kanske har ffa jeans...?

Lycka till!
 
Var det nyligen? Har kollat igenom deras mammakläder (den enda större klädkedjan som verkar ha sånt öht vad det verkar...) och inte hittat nåt vettigt :(.
PoP såg mest ut att ha jeans, men ska kolla, snart desperat nog för att använda sådana ett tag, och de var ju rätt billiga nu när de sålde ut.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...