Flugfiskare, God Jul på er.

Patric, Anders, Samuel och alla andra, ingen nämnd ingen glömd, en riktigt God Jul på er alla.

Nu åter till julbordet, Lallerstedt spec. och skinka.:)
 
Gott nytt flugfiskeår!!

Det sista håller jag med om...

Vuoggatjålme och Norr om Kiruna (på hög höjd) lockar i år, massor av skitfiske på er alla...
 
Gott nytt alla...
Det skulle vara roligt om alla berättade lite om sina planer för kommande säsong, både stora och små utflykter!
 
Drömma kan man ju alltid...

Hej,
Drömmer faktiskt om att även i år åka till den lilla å strax utanför fjällen där jag i somras satte nytt personligt rekord på harr. 55 cm och 1,3 kg.
Anders
 
När jag kommer ner till Skåne igen efter nyår så har havsöringssäsongen startat så jag hoppas på många givande helger på reven längs österlenskusten. Blir nog nån tur till Mörrum också längre fram till våren. Till sommaren blir det nog två veckor vid Kaitumälven eller på Finnmarksvidda.

/D
 
God jul på er och gott nytt år.
Efter muck i slutet av augusti väntar inköp av nya vadare och lite småplock och en resa till någonstans väster om lycksele.
Innan dess planerar jag att se över mitt flugsortiment och gå efter regeln "less is more"... Mina askar dignar av olika mönster som jag knappt vet när de ska användas eller vad de representerar.

tight lines/samme
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.