Hästmannen........

Såg filmen i våras, verkar vara en härlig månniska den där hästmannen. Till viss del har han fattat poängen med livet:)

/mattias
 
var jag blind när jag såg denna filmen, jag hör många prata om vilken fin film med en man som vet hur man lever livet.. jag såg en film om en mycket sorglig och ensam människa som var ensam på många sätt.. otroligt tragisk och sorglig historia om en man som stod utanför och ensam utan att förstå vad som hände omkring.. det finns många andra som lever och verkar med hästar på ett positivt sätt..
 
var jag blind när jag såg denna filmen, jag hör många prata om vilken fin film med en man som vet hur man lever livet.. jag såg en film om en mycket sorglig och ensam människa som var ensam på många sätt.. otroligt tragisk och sorglig historia om en man som stod utanför och ensam utan att förstå vad som hände omkring.. det finns många andra som lever och verkar med hästar på ett positivt sätt..

När man växt upp hela livet så där funderar man nog inte så mycket på hur omgivningen har det,
han klarar sig uppenbarligen mycket bra utan det och har nog ingen tanke på att flytta från hästarna.
som sagt: Till viss del har han fattat poängen med livet!
Men ändock går det ju undgå att visa sympati för dem som lever så här.

Heja hästmannen!
 
Hmm, hörde en berättelse om filmen och vad som hände sen. Killen är en riktig krängare av sin DVD numera. Tyvärr så sabbade filmen killen en del.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...