Fjällvandring På tur i bergen

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2019-06-20, 21:54
elsaeneman elsaeneman är inte uppkopplad

Efterlysning! Ska nån vandra till Nallo?

Hej!
Snälla är det någon som under juli ska vandra till Nallostugan? Eller vet nån någon? Min pappa är stugvärd där i år och det hade varit så kul att kunna skicka med ett meddelande till honom med någon. Eller kanske till och med en chokladkaka. Jag är hemma med en bebis och kan tyvärr inte gå upp.

Snälla hjälp mig ,
Svara här eller kontakta mig på mail [email protected]
Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 21:27
camlun camlun är inte uppkopplad

Har du fått något svar? Jag kommer att passera Sälka och därifrån går det nog att skicka ev paket eller hälsning med någon vandrare till Nallo.
Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 22:24

Hej!
Nä inget svar än . Du skulle jättegärna få ta med ett litet vykort och se om du kan lyckas få någon att ta med det till Nallo . När går du? Jag kanske kan posta ett vykort hem till dig? Jag skulle vara supertacksam 😊.
Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 22:31
camlun camlun är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av elsaeneman Visa inlägg
Hej!
Nä inget svar än . Du skulle jättegärna få ta med ett litet vykort och se om du kan lyckas få någon att ta med det till Nallo . När går du? Jag kanske kan posta ett vykort hem till dig? Jag skulle vara supertacksam 😊.
Ja, det kan jag göra. Jag skickar ett mejl med mina uppgifter.
Svara med citat
Gammal 2019-06-30, 09:16
fiemli fiemli är inte uppkopplad

Hej, jag går upp till Nallo om ett par veckor! Planerar även en tur till Unna Räita. Mailar dig!
Svara med citat
Gammal 2019-06-30, 20:40

Så snällt 😊
Svara med citat
Gammal 2019-07-19, 18:44
fiemli fiemli är inte uppkopplad

Din far tackade för chokladen och hälsade! Såg ut att ha det bra! Nallo var underbart som vanligt, tog en tur uppför vattenfallet mot Tjäktja, en del snö kvar och sjön var fortfarande frusen.

Jag fick även ett par skor av honom som stått där länge utan ägare då mina fallit sönder under turen och jag vandrat 5 mil i crocs...

Supervänlig stugvärd, uppskattades väldigt mycket!

tips, spara inte på gamla kängor efter att ni köpt nya för det är lätt att ta fel... välvårdade kängor ser ju ganska nya ut.. 😅
Svara med citat
Gammal 2019-07-22, 14:12

Tack så väldigt mycket! Missade kanske ditt mail för jag hittade inget mem så snällt att du ändå tog med dig en hälsning. Vilken tur att du kunde få med dig ett par skor 😊
Svara med citat
Gammal 2019-07-22, 16:08
Phil_Warsaw Phil_Warsaw är inte uppkopplad

I stopped in to say hi to your dad as we passed Nallo last week. I guess I was the first as he was quite surprised. Stefan seemed like a nice guy!
Svara med citat
Gammal 2019-07-22, 18:53

Thank you!
Svara med citat
Gammal 2019-08-01, 15:38
Stallo Stallo är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av elsaeneman Visa inlägg
Hej!
Snälla är det någon som under juli ska vandra till Nallostugan? Eller vet nån någon? Min pappa är stugvärd där i år och det hade varit så kul att kunna skicka med ett meddelande till honom med någon. Eller kanske till och med en chokladkaka. Jag är hemma med en bebis och kan tyvärr inte gå upp.

Snälla hjälp mig ,
Svara här eller kontakta mig på mail [email protected]
Låg mellan Nallo och Sälka. Sände en aftonbladet och en Carlsberg Sort guld till honom med en vandrare. Hoppas vandraren inte drack upp ölen och läste sönder tidningen
Svara med citat
Svara

Taggar
efterlysning , nallo , sommar19

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:56.

Logga in