Powerbank

Ett alternativ till en stor är att ha två mindre, då försvinner inte all kräm om en pajjar.

Kör du telefon i flygläge så håller batteriet länge även om du fotar och filmar. Lite beroende på vad du har för telefon förstås.
 
Mitt tips blir:
Powerbank 380 g.
RAVPower Xtreme Qualcomm, 20100 mAh, Quick Charge 3.0.
650 kr med frakt tror jag att jag betalade.

Den klarar jag mig en bra bit över en vecka med när jag laddar klocka, telefon och kamera. Tänk bara på att helst ladda prylarna innan de sjunker under cirka 30% annars går mer effekt förlorad från powerbanken.
 
Mitt tips blir:
Powerbank 380 g.
RAVPower Xtreme Qualcomm, 20100 mAh, Quick Charge 3.0.
650 kr med frakt tror jag att jag betalade.

Den klarar jag mig en bra bit över en vecka med när jag laddar klocka, telefon och kamera. Tänk bara på att helst ladda prylarna innan de sjunker under cirka 30% annars går mer effekt förlorad från powerbanken.
Jag hittar ingen vettig sida som säljer denna. Vart beställde du ifrån?
 
qc och pd powerbank

Själv har jag nyligen inhandlat Powerbank USB-C PD 65W 20800 av märket Sandberg. Laddar snabbt plus snabb uppladdning. Bra om man behöver USB-C pd och qc.
 

Jag har solpanelen. Inte powerbanken. Solpanelen fungerar, men kräver ganska klart väder för att ladda.

Jag använder dock sedan en tid tillbaka huvudsakligen en annan solpanel, som jag tyvärr inte minns namnet på så här på rak arm. Den laddar, om än relativt svagt, även vid ganska molnigt väder.

/Birger
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...