Försvinner inlägg?

Jag vet att jag sett ett inlägg om segling i en Laser 5000 relativt nyligen. Men hittar det inte. Kan användare gå in och ta bort sina egna inlägg? Jag kan inte minnas att det var något som helst i inlägget som kunde föranleda att det skulle plockas bort av administratör som olämpligt.

thomas
 

talthoff

Forumvärd
Inlägg kan bara raderas dom första 15 (eller 30) minuterna av trådskaparen.
Jag är dock rätt säker att det syns och står på skärmen, jag är admin så jag ser sånt ..

-Thomas
 

clindh

Forumvärd
Du tänker nog på en tråd kallad "Skiffsegling i Stockholms skärgård" - han som skapade den och skrev de enda två inläggen mailade in och ville ha den borttagen (varför vet jag inte)

(Vi brukar bara radera trådar på begäran från trådstartaren om inte andra börjat skriva och engagera sig i den)
 
Du tänker nog på en tråd kallad "Skiffsegling i Stockholms skärgård" - han som skapade den och skrev de enda två inläggen mailade in och ville ha den borttagen (varför vet jag inte)

(Vi brukar bara radera trådar på begäran från trådstartaren om inte andra börjat skriva och engagera sig i den)

Det var precis den tråden jag letade efter och kunde inte fatta att jag inte kunde hitta den. Det måste väl vara ganska extraordinärt att särskilt ta kontakt med er och få den borttagen. Det övergick min fantasi så det var därför jag frågade om hur något kan försvinna.

thomas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...