Dagens rea-tips (allmänt)!

Tröja på köpet

----------------------------------------------------------------------------------------------------
BLACK FRIDAY – SVART UNDERSTÄLLSTRÖJA PÅ KÖPET SÅKLART!

Vilken underställströja ska jag välja? Fokus på värme eller funktion? Idag behöver du inte fundera, du får både och! Köp en MERINO SUPER SOFT ½ ZIP och få en SUPER ACTIVE ½ ZIP på köpet! (Värde 249kr)

Dina köp stödjer alltid föreningslivet!

Erbjudande gäller endast den 23/11 i webbshopen och på artiklarna 2501 i blått och grått samt 2502 i rosa. Du får samma storlek på båda tröjorna.


https://shop.ullmax.com/se/webshop/black-friday
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gratiströjan läggs automatiskt till kundvagnen.
 
Kanske är fler än jag som använder headset för att lyssna på radio/poddar/musik? Jag föredrar trådade mono. Aldrig gillat att täppa till båda öronen och i trafiken är det dessutom farligt. De blir svårare och svårare att få tag på. Bluetoth finns så klart mono men har så jäkla kort batteritid. Brukar köpa Classes trådade, det är uppe i 99:- nu tror jag.

Hittade av en slump detta Champion, trådat med mick och svarsknapp, platt gummerad sladd som CDON sålde ut för 15 spänn. Att det har svarsknapp framgår inte och supporten kunde inte få fram uppgift om det, så jag tordes inte köpa så många. När jag fått dem sänkte de priset till 10 kronor. Så jag beställde fler. 12 stycken sammanlagt. Ett beställning från kompis och ett att ge bort, 10 till mig. Låt sladdbrotten komma!
icon7.gif


Så nu är det fritt fram för er. Få kvar enligt supporten (som tipsade mig om det sänkta priset).
https://cdon.se/hemelektronik/champion-headset-mono-ear-plug-pro-with-mic1-p23832206
 
Matsmart har Knorr Snackpottar för 10 spänn styck om man beställer ovanför fraktgräns.Man kan göra billig frystorkad mat med dom om man vackuumpackar 2-4 st för vettig portion.I med vatten o vänta.
Man kan trimma dom torrmjölk och hemma torkat också.


Finns under konserver o matmixer.

Köpte en lastpall förra gången....jävla bra affär
 
hurtänktedunu

Matsmart har Knorr Snackpottar för 10 spänn styck om man beställer ovanför fraktgräns.Man kan göra billig frystorkad mat med dom om man vackuumpackar 2-4 st för vettig portion.I med vatten o vänta.
Man kan trimma dom torrmjölk och hemma torkat också.
Finns under konserver o matmixer.
Köpte en lastpall förra gången....jävla bra affär

Ja visst är det härligt att få vandra i tysta skogar med snörräta rader av oljepalmer odlade på skövlad regnskogsmark och sedan få slå läger på konstgjorda berg av stinkande engångsförpackningar. Efter 4 förpackningar á 69g med något som liknar mat sover man ju sedan gott trygg i förvissningen att vi gjort en riktigt jäla bra affär.
 

Bilagor

  • risotto_-_kycklingmix_69g_knorr_innehall_2.jpg
    risotto_-_kycklingmix_69g_knorr_innehall_2.jpg
    53.2 KB · Visningar: 730
  • risotto_-_kycklingmix_69g_knorr_innehall_.jpg
    risotto_-_kycklingmix_69g_knorr_innehall_.jpg
    78.9 KB · Visningar: 730
"Främjar hållbart odlad palmolja" hur fan tolkar man det?

Skriv vad det innehåller istället.

God jul allihop, och köp inge choklad med palmolja.
 
Det där med palmolja... Sanningen är att vad som helst som odlas i den omfattning kommer att skövla natur. Nu är palmolja bad och kokosolja good. Om tillverkarna övergick till kokosolja istället för palmolja skulle den innebära samma jäkla katastrof. Så problemet är egentligen inte palmolja i sig. Problem är att vi är för många, konsumerar för mycket och odlar/uppföder vår föda på ett vidrigt sätt.

Idag palmolja - i morgon någonting annat. För äter vi inte palmoljan, så äter vi garanterat något annat som då kräver större arealer.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...