Möjlighet att avsluta tråd

Läst detta inlägg i Varg tråden under vilda djur.

'Bulingen (Lars Östlin) Inlägg: 1 194

--------------------------------------------------------------------------------

Jag både skäms och ångrar att jag en gång startade denna tråd.

förlåt!
Lars Östlin'

Kanske skulle vara bra om man kunde avsluta trådar som man själv har startat om man tycker att det har gått för långt, kanske i samråd med admin?? Trådet behöver inte försvinna, bara vara inaktiv.
 
Det är ju inte riktigt så sociala medier funkar. Finns det fortfarande saker att dryfta kommer tråden att starta om och ivrigt refereras, så det resultat som du eftersträvar kommer nog att utebli. På internet kan alla höra dig skrika för alltid...
 
Det finns ju låsta trådar. Vad som krävs är väl att de urartar på ett sätt som även moderatorerna betraktar som "över gränsen".

Om inlägg bryter mot forumreglerna kan de anmälas (till moderatorerna) och då kan väl låsning ibland och till sist vara ett alternativ.
 
Jag tycker det borde vara en självklarhet att kunna dölja tråda. Alltså inte för andra utan bara för en själv. Skulle vara grymt, så himla tråkigt att se trådar som man tycker är helt ointressanta dyka upp om och om igen.
 
Vet inte riktigt vad det är som Bulingen har reagerat på som har gjort honom så besviken. Kan ha varit att han inte håller med visa inlägg eller så kan det vara sättet som diskussionen debatteras på, onyanserat och grov ibland. Kanske är det så att moderaterna borde jobba mer aktiv att få slut på onyanserat och grova inlägg, det kan jag tycka ibland. Diskussionen blir ibland för hetsig och personlig. Finns inte i många trådar men i just varg tråden finns ju sådana inlägg. Själv blir jag trött på hela forumet när jag läser dessa inlägg och mindre benägen att delta.

Som sagt något för moderaterna att fundera över.
 
Vet inte riktigt vad det är som Bulingen har reagerat på som har gjort honom så besviken. Kan ha varit att han inte håller med visa inlägg eller så kan det vara sättet som diskussionen debatteras på, onyanserat och grov ibland. Kanske är det så att moderaterna borde jobba mer aktiv att få slut på onyanserat och grova inlägg, det kan jag tycka ibland. Diskussionen blir ibland för hetsig och personlig. Finns inte i många trådar men i just varg tråden finns ju sådana inlägg. Själv blir jag trött på hela forumet när jag läser dessa inlägg och mindre benägen att delta.

Som sagt något för moderaterna att fundera över.

Om man startar en tråd om knivar, vargar eller Hilleberg på Utsidan så får man skylla sig själv. Det är trådar som vara tills någon startar en ny tråd med samma frågeställning
 
Läst detta inlägg i Varg tråden under vilda djur.

'Bulingen (Lars Östlin) Inlägg: 1 194
--------------------------------------------------------------------------------
Jag både skäms och ångrar att jag en gång startade denna tråd.
förlåt!
Lars Östlin'
Kanske skulle vara bra om man kunde avsluta trådar som man själv har startat om man tycker att det har gått för långt, kanske i samråd med admin?? Trådet behöver inte försvinna, bara vara inaktiv.

Bulingens inlägg är obehagligt...en slags diffus kollektiv bestraffning. Vilka inlägg är det som är förbjudna? Och vem har skrivit dom? Har vi överträtt nån slags helig gräns?
Helst så skulle Bulingen ha förklarat sig...
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...