Säker ny mobil som tål det mesta

Jag har nu idag Cat S60 , men nu har den börjat glappa i hörlursuttaget och hänger sig lite då och då. Jag vill inte köpa S61:an då den går på dryga 8000:-
Telefonen jag kollar på nu heter Doogee S90, en Kina mobil som på papperet och diverse tester verkar vara riktigt bra men kostar endast ca 3000:-
Sedan går det även att köpa tillbehör till den, tex extra batteri och mörkerkamera.
Någon som har några erfarenheter av den ?
Länk nedan:
https://www.doogee.cc/sale/s90/
 
Är väl bättre och köpa nån Samsung S7,S8,S9 eller S10 som är vattentäta från början och tål nån meter vatten nån timma och sen toppa med ett skal som tål lika mycket...dom första får man billigt och skal finns kvar.

Dubbel säkerhet och man får stötskydd och skärmskydd

Kört med Samsung S5NEO en special version + plus vattentätt skal Lifeproof sedan 2014 - laddkontakten blev dålig nu..

Tål iaf 3m dyk i saltvatten utan skal.

Du får maximala prestanda.

Max prestanda för hyfsat med pengar idag är Samsung Note 9 när Note 10 kom.
Köp sedan ett lika tät skal - Note 9 är snorkelbar tålighet på redan innan skal - med skal så rockar man då man har stötskydd i skalet förutom extra vattenbarriär

Note 9 här och ett IP68 skal från Amazon slutar på 8 tusen och prestanda är brutal - pennan funkar för att skriva med och som fjärrkontroll till kameran och mycket annat.

Lade Note 9 i en spann saltvatten utan skalet 2 timmar och det var inga problem - man fick blåsa ur laddkontakten med munnen då den klagade.

Skulle inte köpa en hantverkarmobil....när man kan få max prestanda.

Mim Note 9 har 128 Mb och plats för minneskort 512 Mb så det räcker.
128 Räcker för mycket , istället för extra minneskort kan man ha ett extra sim kort så man kan köra 2 nummer simultant
 
Är väl bättre och köpa nån Samsung S7,S8,S9 eller S10 som är vattentäta från början och tål nån meter vatten nån timma och sen toppa med ett skal som tål lika mycket...dom första får man billigt och skal finns kvar.

Dubbel säkerhet och man får stötskydd och skärmskydd

Kört med Samsung S5NEO en special version + plus vattentätt skal Lifeproof sedan 2014 - laddkontakten blev dålig nu..

Tål iaf 3m dyk i saltvatten utan skal.

Du får maximala prestanda.

Max prestanda för hyfsat med pengar idag är Samsung Note 9 när Note 10 kom.
Köp sedan ett lika tät skal - Note 9 är snorkelbar tålighet på redan innan skal - med skal så rockar man då man har stötskydd i skalet förutom extra vattenbarriär

Note 9 här och ett IP68 skal från Amazon slutar på 8 tusen och prestanda är brutal - pennan funkar för att skriva med och som fjärrkontroll till kameran och mycket annat.

Lade Note 9 i en spann saltvatten utan skalet 2 timmar och det var inga problem - man fick blåsa ur laddkontakten med munnen då den klagade.

Skulle inte köpa en hantverkarmobil....när man kan få max prestanda.

Mim Note 9 har 128 Mb och plats för minneskort 512 Mb så det räcker.
128 Räcker för mycket , istället för extra minneskort kan man ha ett extra sim kort så man kan köra 2 nummer simultant

Ja jag håller delvis med, men då mitt främsta intresse är riktigt kalla vinterturer så vill jag även att den skall tåla kyla. Jag fotar/filmar mycket med den. Även när temperaturen sjunker till 30 minusgrader. Det har faktiskt gått otroligt bra med Cat-telefonen. Doogee S90 påstås fungera bra i de temperaturerna.
 
Ja jag håller delvis med, men då mitt främsta intresse är riktigt kalla vinterturer så vill jag även att den skall tåla kyla. Jag fotar/filmar mycket med den. Även när temperaturen sjunker till 30 minusgrader. Det har faktiskt gått otroligt bra med Cat-telefonen. Doogee S90 påstås fungera bra i de temperaturerna.

Det skulle jag ta med en nypa salt....Samsung har däremot fungerat iaf mot andra märken.

Mina minnesstorlekar var desutom i GB inte MB

Det enda som gäller är att man inte skall ladda Li-batteri kemier under noll - då sabbar man dom.

Din telefon kör samma men Samsung är en bättre nalle

Bara tips och köpa nu när alla köper nya Note 10 i panik av komplex.

Note 9 och skal , kan länka till säljare via PM , skalet iaf då jag testat det - nallen får ni skaffa själv.

Skalet kom från Usa på nån dag
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...