Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-13, 14:01
Sebastian_b Sebastian_b är inte uppkopplad

Malmö till Stockholm

Hej och stort tack för ditt svar😊 jag vill inte gå snabbaste vägen, jag vill gå på leder och jag vill göra det för att dra uppmärksamhet mot utsatta människor i samhället, jag är aktiv som volontär i Grekland och en del projekt här hemma, jag har ett stort hjärta och vilja men totalt noll koll på sånt här och är fruktansvärt oteknisk, jag letar efter någon som har koll och somkan kan hjälpa mig att planera allt i "minsta" detalj, jag kan självklart betala, så om någon snäll ser detta och har möjlighet så får ni mer än gärna höra av er, vore evigt tacksam. Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av jordbrukaren Visa inlägg
Hej Sebastian!

Om jag har läst rätt vill du gå från Malmö till Stockholm.
Börja med att bestämma färdväg. Vill du gå kortaste vägen? Eller kan du tänka dig att gå en lite längre väg för att få bättre utsikt? Vill du undvika större vägar? Om du vet hur du vill gå kan du planera en färdväg på en karta.

Människorna som finns här på forumet Utsidan kan hjälpa till med olika kartor. Och ge tips om fina gångvägar.
När det gäller GPS finns det sådana i många mobiltelefoner idag. Har du en mobil med GPS så är det enklaste lösningen. Se till att någon skriver ut en karta på papper så klarar du dig om mobiltelefonen blir urladdad.
Har du fler frågor är det bara att ställa dem här på forumet framöver.
Svara med citat