Gissa leden

Bara för att säga något så gissar jag på "Lyckans Väg" på parkeringsväggen på Välseröd.
(Är nog 6-7 år sedan jag var där, minns ett dieder upp till en hylla till höger och att utsteget därifrån var lite lurigt, men har inget minne av hur den faktiskt såg ut.)
 
Bara för att säga något så gissar jag på "Lyckans Väg" på parkeringsväggen på Välseröd.
(Är nog 6-7 år sedan jag var där, minns ett dieder upp till en hylla till höger och att utsteget därifrån var lite lurigt, men har inget minne av hur den faktiskt såg ut.)

Det är i bohus, men en annan klippa. Det är en del whacking innan det fina börjar, som inte syns på bilden. En av de mest kända lederna (betydligt hårdare än denna) i bohus ligger på samma klippa
 
Efter 10 dagar tar jag mig friheten att kuppa in en bild! Nån som har koll på den här klassikern?
 

Bilagor

  • DSC07967.jpg
    DSC07967.jpg
    156.4 KB · Visningar: 703
Norge är korrekt, men längre norr ut. Mycket längre norr ut!

Tillägg: Ett tips är att det är att de flesta bultarna i området kommer från Kiruna :)
 
Jo,just det,crux repan (3e skrev fel) , var där ca -10, möjligen en FFA. Svårt säga om man läser föraren...(om den gjorts fritt innan?)

Detta då!?
Ikoniskt berg o kanske den mest klassiska leden som bör ticas av!?
 

Bilagor

  • fullsizeoutput_1120.jpg
    fullsizeoutput_1120.jpg
    145.6 KB · Visningar: 373

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...