Cosy Walk

Om vi för en stund lämnar de längre och mer strapatsrika vandringarna. Skulle vilja ha lite tips på om någon här har en cosy walk att föreslå.
Den där vandringen på 2-3 dagar med övernattning på ett mysigt Bed and Breakfast, hotel eller gästgivaregård.

Greetings
 
Bjärehalvön

Jag gick med frun runt Bjärehalvön i somras.
Start i Båstad, övernattning i Torekov i campingstuga, i Vejbystrand på hotell och i Ängelholm på hotell, sen tåget tillbaka till Båstad.
Alternativ rutt är att gå tillbaka över Hallandsåsen från Vejbystrand till Båstad.
Det var en fin vandring, och alldeles lagom bekväm för den som gillar vita lakan :)
 
Jag gick med frun runt Bjärehalvön i somras.
Start i Båstad, övernattning i Torekov i campingstuga, i Vejbystrand på hotell och i Ängelholm på hotell, sen tåget tillbaka till Båstad.
Alternativ rutt är att gå tillbaka över Hallandsåsen från Vejbystrand till Båstad.
Det var en fin vandring, och alldeles lagom bekväm för den som gillar vita lakan :)


Ja jag gick den för några år sedan. Väldigt mysigt. Startade faktiskt med en övernattning vägg i vägg med tennisbanan i Båstad.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
beo Walk and Talk vandring i Östra Göinge Vandringsleder 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...