Guidelinevadare

Hej! Jag ska köpa ett par Guidelinevadare och skulle vilja få tips på vlika jag ska köpa...

Diver
Breathtex
Techstretch

Och gärna en kommentar om varför jag ska köpa dessa... jag köpte ett par Aqualite innan som nu ska uppgraderas därför måste det vara ur GLs sortiment.

Tack på förhand,
Mackan
 
lite ironi kanske även om jag vet folk som har byggt egna vadare just på detta sätt!
själv tycker jag inte att skorna fyller så stor funktion som jag har märkt att andra tycker,
jag har ett par riktigt billiga skor (199 kr) och tycker mig inte sakna vare sig stabilitet eller nån annan funktion som dyrare kängor har

lägger mina pengar på annat!
 
nisseman; sa:
lite ironi kanske även om jag vet folk som har byggt egna vadare just på detta sätt!
själv tycker jag inte att skorna fyller så stor funktion som jag har märkt att andra tycker,
jag har ett par riktigt billiga skor (199 kr) och tycker mig inte sakna vare sig stabilitet eller nån annan funktion som dyrare kängor har

lägger mina pengar på annat!

Tror han syftade på att frågan i ursprungsinlägget berörde guidelinevadare.. inte vadarskor. ;)
 
så det kan gå när man tänker hälften och skriver resten...

mitt första inlägg var tänkt som ett komplement till -Patrik-`s inlägg. -till nästa inlägg hade jag nog spårat ut i min egen värld ! *sorry
 
Jag har ett par Guidelinevadare som är två år gamla och inte speciellt mkt. använda. Första sommaren var de helt ok. Men nu är jag inte torr om fötterna efter 4 tim. i dom. Har ett par vadarskor m. filtsula till och det tyckte jag var väl värt pengarna, stabilt, inte halkigt, funkar och gå flera kilometer i utan att de känns tunga. Men i fjällen använder jag ett par vadarsandaler m. tanke på vikten. Blöta vadarkängor väger en hel del och torkar mkt. långsamt.
Mvh UnA
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.