Utsidan för mobiler

Det vore på tiden med en mobilanpassad hemsida nu, så man slipper den otäcka Tapatalk-appen.

Eller har ni ingen egen app på g?
 

clindh

Forumvärd
Nej ingen egen app, men jag vill göra en mer responsiv, ny design som anpassar sig bättre efter skärmstorlek.
Fattas "bara" tid just nu.
 
Tycker inte att det är några problem att köra Utsidan i vanlig mobil-browser - jag har i alla fall inte stött på någon funktion som strular? En mobilanpassad web kan ju göra det snyggare och enklare förstås, men det brukar väl också skala bort en del innehåll?
 
Tycker inte att det är några problem att köra Utsidan i vanlig mobil-browser - jag har i alla fall inte stött på någon funktion som strular? En mobilanpassad web kan ju göra det snyggare och enklare förstås, men det brukar väl också skala bort en del innehåll?
Klart det funkar, men inte utan zoomande och dragande av sidor hit och dit.
 
Titta på skridsko.net som för något år sedan ändrades till en sida som anpassar sig till skärmbredden och delvis ändrar utseende när den smalnas av. Fungerar perfekt även i telefonen.

/Thor
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...