PCT Pacific Crest Trail Thru-hike 2016

Jag är bosatt i USA.

Om någon behöver hjälp med att skicka saker till olika orter poste restante är det bara att säga till. Typ du skickar frankerade paket till mig när du anländer till USA och säger till när och vart dom ska skickas. Tjänsten kostar några smugglade tuber Fjällbrynt.
 
Hjälp med thru-hike.

Har fått lite frågor ifrån folk om jag kan hjälpa dom med olika saker angående en PCT thru-hike så jag har börjat sätta ihop en guide för svenskar som vill ut och gå från Mexiko till Kanada.

Började med den idag så jag är inte färdig ännu, skall försöka få ner det mesta inom någon vecka iaf.. Kommer göra ett nytt inlägg här när jag är klar.
 
Snart är det dags

Blir det någon mer som ska vandra i sommar eller?

Mitt flyg går den 26:e april och jag har tillstånd att börja vandra den 28:e :)
 
Startar den 10/4

Hej!

Jag går i år. Flyger till LA 7/4 och startar vid Campo 10/4. Kul med många svenskar, verkar som att det är proppen ur för oss i år!
 
Grymt!

Jag säger bara en sak, MÄKTIGT!
Det är bara så tråkigt att man inte kan ta ett halvårs betald ledighet ifrån jobbet!
 
Ingen blogg men...

Sent svar, sorry! Har inte varit inne på utsidan på ett tag.
Blogga orkar jag inte med men det går att följa mig på instagram @instaglamders
Just nu är det inte så mycket action på min sida eftersom jag vilar/läker en skada men med lite tur är jag åter på leden om några dagar.
Albert hittar ni på @utepaventyr - också på insta. Tror han startar precis i dagarna.

upplevelsen har varit oerhört positiv hittills!
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...