Malmö

Det visste jag inte! Verkar spännande (och bekvämt rent geografiskt sett). Synd att jag inte hann se inlägget tidigare, får nog också hitta den där prenumerationsinställningen på tråden. Vet du hur länge dessa turer pågår i höst?
 
FNS Köbenhavn 2007-09-04

Det var dessvärre sista gången för i år.

Jag var med och det var en trevlig runda. 3-400 startande och lugnt och jämnt tempo. Vi var tillbaks vid 21.30 med en kvarts paus.

Återkommer i april/maj nästa år. Det kommer dock hållas en extra lördagsrunda för att visa IOK att intresse finns till OS-sport. Kolla hemsidan www.fns-cph.dk.

Jag kommer definitvt var med någon gång till nästa år. På hemsidan visas också länkar till andra städer med FNS-rundor. Har själv tidigare åkt i Paris och det kan jag också rekomendera. 10-20000 startande varje fredag...
 
FNS Köbenhavn 11/9

Fel av mig, det var inte sista gången i fredags. FNS Köbenhavn körs på fredag också.

Det var dessvärre sista gången för i år.

Jag var med och det var en trevlig runda. 3-400 startande och lugnt och jämnt tempo. Vi var tillbaks vid 21.30 med en kvarts paus.

Återkommer i april/maj nästa år. Det kommer dock hållas en extra lördagsrunda för att visa IOK att intresse finns till OS-sport. Kolla hemsidan www.fns-cph.dk.

Jag kommer definitvt var med någon gång till nästa år. På hemsidan visas också länkar till andra städer med FNS-rundor. Har själv tidigare åkt i Paris och det kan jag också rekomendera. 10-20000 startande varje fredag...
 
hej igen har varit här innan, och nu detta året så har jag flyttat från Australien til Malmö och har varit här ett tag nu, skulle villa treffa någon att åka med ha kulle resten får vi se hur det går...

du kan kontakta mej via facebook eller myspace.

msn: swedish_guy_87@hotmail.com

tänker bestalla et par vanliga freeskates snart att gå runt stan och på ribban....

och att ta mej till stapelbadds parken att skejda på mina aggressive skates som jag har skejtat på sedan 95.. etc...

anyway hope everyone had a smashing time out drinking and celebrating a new decade that is ahead of us and good times.. see you later aligator ;P
 
hej igen ny grupp för alla i malmö och runt om.. och dom som boor i en annan lån..

Malmö Inline skating Community facebook namnet och bli medlem.. hjälp bygga gruppen...

har skrivit en ny disscussion med info om gruppen.. i grupp och lokal,,,,

ses vi denna sommaren.. hoppas alla hade en trevlig jul och ny år..
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
deylin Lång runda i Malmö ? Inlines 5
surfban Fila inlines i Malmö/skåne Inlines 1
Tranan Åka inlines i Malmö? Inlines 5
InlinesFreak Nya inlines, affär runt Malmö / Lund ? Inlines 3

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...