Traska Sörmlandsleden tillsammans?

Blev lite glad när jag hittade tråden nedan angående vandra Sörmlandsleden tillsammans..men det var visst från 2010!
Tänkte därav höra efter om intresset finns därute? Våren i antågande och jag slår gärna följe på dagstur eller med någon övernattning.

/Louise
 
Ja, det skulle vara trevligt.

Det skulle kunna vara intressant, hur hade du tänkt dig? Någon speciell del? Dagstur?
 
Hela leden?

Jag vill gå alla delsträckor, och har nu bara lite kvar i trakterna av Södertälje och Stockholm. Har ibland sällskap, men vi kanske skulle kunna hjälpas åt med logistiken (trist att gå t.o.r.)?
 
Ekorren bor i Norrköping och är bilburen. Kan tänka mig att plocka upp eventuella
sörmlandsledsvandrare på station och skjutsa ut dom, (max 2 st), och packning, till
valfri ettappstart mellan Katrineholm - Stavsjö - Nyköping - Oxelösund! :)

Då har man många mil att välja på..

Kan också tänka mig att vara beredd att rycka ut och assistera eventuella osäkra
vandrare med transport, vatten, käk eller annat, så stora skogen inte känns så
otäck.

Då pratar vi sommaren 2015.


BigNose-3.jpg
 
Hej alla ni ovan!

Jag är rätt ny här på sidan men jag söker efter männsiskor som liksom jag vill vandra i fjällen, vinter o sommar, åka skidor, vandra sörmlandsleden, kanota...ja, friluftsa helt enkelt.
Jag bor söder om Stockholm men kan ta mig till andra platser om ni bor nån annanstans.

Jag är gärna är ute i naturen men saknar lite fler vänner som gillar det! Har åkt två Halvvasor o en Kortvasa o vandrat endel i fjällen o paddlat kanot. Älskar att göra upp eld o sova i bra sovsäck....:)
Har humor o är inte rädd att ta i!

Vore kul om ni hörde av dig! Kanke kan vi gör anågot tillsammans!

Tack så länge!
hjortronmyr@live.se
Vänlingen Aurora
 
Jag tänker nog klämma in några turer på sörmlandsleden i sommar, blir nog mest runt Eskilstunatrakten. Bor längs en mycket fin etapp av sörmlandsleden.

Med vänlig hälsning, Kim
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...