Forum - Visa ett inlägg - Vandringssällskap i sommar
Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-20, 11:14
Tobbe C Tobbe C är inte uppkopplad

Hallå Feorie, välkommen till Utsidan!

Här är en till med stort sug till avlägsna fjäll och skogar! Är lite av en kartnörd och planerar många fler fjällturer än vad jag hinner avverka (just nu drömmer jag nog mest om Kårsatjåkkamassivet i Sjaunja naturreservat).

Har ett nytt solotält som jag planerar att testa på en längre fjälltur, antagligen under slutet av sommaren eller tidig höst. Har tidigare pratat med en kompis om att vandra tillsammans med henne i fjällen i sommar men nu har hon problem med höfterna så det är osäkert hur mycket hon kan vandra framöver.

Jag är 36 år, bor i södra Småland och har vandrat en hel del i fjällen, såväl solo som i större och mindre grupper. Jag trivs bäst bortom leder och stugor. Skulle heller inte ha något emot lite sällskap men vill nog i alla fall hinna prata en del på Skype eller liknande i förväg för att kolla så att det är någon som man kommer någorlunda bra överens med...

Just nu och fram till midsommar är jag inne i en intensiv jobbperiod så det blir inte mycket tid över till annat (jobbar sju dagar i veckan). Efter midsommar får jag dock fritt.

Ha det gott och hoppas att du får en fin sommar (med många fina naturstunder)!
V.h. Tobbe C
Svara med citat