Visa ett inlägg
Gammal 2002-01-05, 03:43
brook brook är inte uppkopplad

Just...

det ja!! Sent omsider så inser jag att jag måste påpeka att två komponents lack är det som skall användas när man lackar spölindningar...glöm bort eller mata grannens katt eller ge det till tanten, det:et i detta fall är enkomponents lack (lack som inte består av resin och härdare) och sådan lack är bara skräp! I alla fall om man vill ha snygga men framförallt hållbara lackningar.

Ett annat tips är att lägga ned en större del av kosingen på schyssta korkringar (om man nu inte kör på ett färdig gjort handtag), samt att fundera på om man ska köra på Titan-Nitrid ringar i stället för Hard Crome.

Det finns flera bra rullfästen, om man inte vill knåpa ihop ett själv, så rekommenderar jag Landmark eller C-beard, som dom heter nu.

En sista personlig stilistisk åsikt; Less IS More! Jag tycker att ett rent spö är betydligt mer estetiskt tilltalande än vad ett renhorns och dekorations-lindat spö är, frånsett att vikten och aktionen blir negativt påverkade i dessa fall...men det är ju bara min åsikt...
Svara med citat