Nu Startar vi

Hej
Nu har vi ett eget forum här uppe i norr, hoppas bara Ni ställer upp ocg ger det ett innehåll för det är ju ni medlemmar och andra friluftsintresserade som bestämmer om det blir bra och intressant läsning.....
 
Det vore intressant med en träff någonstans i fjällvärlden under sommaren.
Ett kul sätt är att bestämma en koordinat en viss dag och se hur många som dyker upp.
Vet inte om det finns så många intresserade av en sån sak men det vore rätt kul att testa.
 
Vad trevligt med en egen regionsida.Det skulle vara kul med en träff ,tycker dock att 13 juni lät lite tidigt. Jag har ingen GPS och kan inte träffas med kordinater.
 
Vad trevligt med en egen regionsida.Det skulle vara kul med en träff ,tycker dock att 13 juni lät lite tidigt. Jag har ingen GPS och kan inte träffas med kordinater.
Mötesplatsen ligger vid Muddusfallet, cirka 6 km uppströms Muddusälvens utlopp i stora Luleälven i Muddus Nationalpark.

3 x Muddus blev det;)
 
Kordinaterna??

Hej!

Bulingen skrev:"peter1969 har redan lämnat förslag på en mötesplats den 13 juni, hoppas jag kan få ledigt bara....."

Var finns kordinaterna? Jag hittar dom inte....

VH/Anders
 
trevligt

hej!
kan hålla med om att de är trevligt att ha ett forum för norra delen ju,
jag tycker att sånt här forum behövs, så man vet vad som händer och så vidare ju
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...