Vandra på sörmlandsleden, finns intresse?

hur gör vi med bilarna?

Frågan blir hur man kommer tillbaka till bilen. Eller om det finns en rutt som man avslutar där man utgick ifrån?

Vad tycker ni andra?
 
Frågan blir hur man kommer tillbaka till bilen. Eller om det finns en rutt som man avslutar där man utgick ifrån?

Vad tycker ni andra?

Det enklaste är att man ber ngn hämta upp en vid "mål". Finns bussar som går från Malmköping till Strängnäs.

Det finns en slinga som går runt, men den är inte fin och so bara är på 1 mil.
 
Hej igen- lite fullt upp nu!

Förslag övernattning är lördag- söndag vecka 18, vecka 17 går också men helst vecka 18.

Hur lång tid kan det ta att vandra sträckan, vilken tid är det läge att samlas?
 
Hej!
Jag tror det kan passa bra med helgen v 18.
Kanske ska man samlas runt 10-11... Jag har lite dålig uppfattning hur långt det kan ta att gå.
Beror på om vi gör små avstickare kanske. Ska försöka kolla.....
 
Okej, ett avhopp.


Hur många är det som kan vecka 18? med eller utan övernattning. Blir det inga så får det väl bli en "annan gång".
 
Hej.. Såg just den här tråden. Hur har det blivit?? Följer gärna med helgen 9-10/6. Blir det två bilar,så kan man ju gå var som helst. Annars kan Svalboviken-Bälgviken vara aktuellt. Går bussar till/från varje ända. 16km om jag inte minns fel. Fina platser vid Näshultasjön att övernatta.. mvh borano20
 
halloj!

Vi är en grupp om fem personer i blandade åldrar som ska vandra ca 50 km from 2 november till 4 nov. Är det någon här som är intresserad av att slå följe? vi tänkte tälta och sova i vindskydd. Tanken är att börja på etapp 24 och sluta på 24:3, vi ordnar med skjuts till starten och vandrar till eskilstuna.

skicka mig ett pm eller maila mig på micke@kalmeborg.se alternativt ring 070 1489200

:)
 
vecka 44

Hej!
Lite lång efter, men vi blev 3 st som istället för att vandra åkte och tog en guidad tur med westernhästar utanför Katrineholm.

Jag kan tyvär inte den helgen, hoppas på flera tillfällen
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...