Söker naturälskande, enastående och gärna miljöintresserad man runt 40 i GBG-trakten…

Själv är jag en dylik tjej på 42 i Göteborg som längtar efter sällskap i skogen och annorstädes. Mer info finns på min sida, om du blir nyfiken :)
 
Hej!
Är en kille som bor utanför Karlsborg,inte nära Göteborg jag vet men gillar verkligen att vara i naturen och skulle helst vara där med en likasinnad såklart:). Har inte så mycket erfarenhet av vandringar utomlands och drömmer om att vandra mer norröver i landet,men försöker vara ute så mycket som möjligt häromkring istället,har ju Tivedens Nationalpark och mängder med andra leder i princip utanför knuten. Jag är 42 år och har två tjejer på 11&12 år som jag försöker få med ut men går tyvärr inte alltid så bra... Hoppas det låter intressant och att vi kanske kunde gå nån tur tillsammans om inte annat för att se och känna hur det är:). Mvh Urban
 
Hej!

Vet inte hur enastående jag är, men jag är en 40-årig man ifrån Göteborg som gärna sällskapar på vandringar. :)

Skicka ett meddelande om du vill ta en tur!
 
Hej! Jag har precis blivit medlem här och sett nu din annons även om det är 4 år gammal...
Jag är en man från Göteborg som är intresserad av vandring och friluftsaktiviteter...
Vore trevligt att prata om din annons fortfarande är aktuell.
Med vänlig hälsning
Damir
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...