Övernattning/Vandring?

Hej, det har varit lite dåligt med aktivitet i Värmlands forumet så tänkte se om intresset finns till att dra ihop ett gäng för en övernattning i skogarna eller en liten dagstur kanske?
 
Konstigt att det är så dålig aktivitet här i Värmland med alla sina möjligheter till uteliv. Jag instämmer med dig Anna, det hade vart kul att hitta vandringsintresserade!
 
Vandringsintesserade borde det finnas gott om tycker jag, fast de verkar inte finnas här.
För att få lite mer liv i värmlandsgruppen kanske vi kan börja skriva om och tipsa om olika vandringsleder samt övernattningsplatser?

Den som känner sig manad får starta en ny tråd då jag inte hinner just nu, annars provar jag själv det vid nästa besök :)
 
Kul med lite aktivitet i den värmländska delen av forumet. Jag hänger gärna med gärna med på någon tur med övernattning framöver
 
Kul att se att det är några värmlänningar som är aktiva! Vi ska inte ta och planera ihop en liten "lära känna utflyckt" som vi kan ge oss iväg på? :)
 
Tja, bor och pluggar just nu uppe i Norrbotten, men kommer att komma hem under sommaren och det vore grymt kul att träffa likasinnade och hitta på nåt, så jag är på om det bli något.. Har själv planerat en lite längre tur med kanot 2-4 dagars paddling från norska gränsen längs med Rottnan och det vore grymt kul om någon/några ville hänga på där, då ingen av mina vänner är speciellt intresserade av sådana aktiviteter. Kommer mestadels befinna mig i Torsby-trakten under sommaren..
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Elin-d Vandring i sydöstra Värmland? Värmland 7
Mediaan Vandring i Värmland. Värmland 1

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...