• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkamrat till våren..?

Halloj!
Jag,tjej,34 år skulle så hemskt gärna vilja träffa paddel- intresserade människor! Började paddla tidigt våren 06 och formligen slukar allt vad paddling innebär. Har dock inte varit i skärgården än men snart så...Hör av er!!!
Mvh Sussie
 
Hej,

Jag tycker också att paddling är väldigt roligt - har paddlat regelbundet i 7 år, mest havskajak vilket passar mig perfekt men även andra discipliner. Vi kan väl höras, alltid kul med nya paddlingskompisar!

Hälsningar
Louisa
 
Hej,
alltid kul med nya paddelvänner,
Jag hänger gärna på om det blir någon paddeltur.
Om 45 årig "kille" är godkänd som paddelsällskap ;o)

Mvh / Ronny
 
Hey there,

I also like paddling and I just moved to Stockholm, so it would be great to meet up some time! Am also female and 36 years old...

Let me know if you want to go out on the water some time!

Barbara
 
Hejsan!

Jag är följer gärna med och paddlar. Började paddla för ca sex år sen men har mest varit på turer med friluftsfrämjandet än så länge. Perfekt för att lära sig men nu vore det skoj att även komma iväg lite mer på egen hand.

När det blir varmare kan man ju alltid försöka få ihop ett gäng till en paddeldag till att börja med...

Maria
 
Hej,

Det låter trevligt. Jag följer gärna med och paddlar. Har egen kajak sen ett år tillbaks och har framför allt paddlat i mälaren och mellanskärgården.

Mvh Johan
 
Hej,
jag följer gärna med och paddlar. Det kan vara en kvällstur, dagstur eller helgtur. Jag är öppen för det mesta. Jag har paddlat ca 3 år.
mvh Patrik
 
Pingstpaddling?

Annandag Pingst står kvar i almanackan, men ingen har väl extra ledigt för det...men det hindrar ju inte att jag föreslår en tvådagars pingstpaddling (dvs 26-27 maj) i skärgården. Ja, jag menar alltså Stockholms...

Jag är ganska flexibel map område och start/slut, men eftersom jag inte har egen kajak ännu måste jag hyra, och jag har en favorituthyrare i Björkvik (Pinnipedia), så det blir mitt första förslag.

För att få en extra tältnatt börjar jag gärna paddlingen fredag em-kväll alltså 25 maj, men det är förhandlingsbart. Rutten är helt obestämd, men förhoppningsvis inte obestämbar;)

Är ni intresserade kan ni höra av er till kallegk@gmail.com
 
Hej !

Paddling är himla skoj, har inte hållt på mycket alls men skulle vilja paddla mer. Har du kommit ut nåt än? Jag hänger gärna med på någon kortare kvälls eller helgtur i sommar. Har ingen egen kajak så måste hyra isåfall. Hör gärna av dig!

/Isa
 
Hej!

Jag följer också gärna med på olika turer i sommar. Hoppas komma ut mycket i skärgården och det är såklart trevligare med lite sällskap!

/Göran
 
Yep! paddlar gärna!

Hej,

Är jättesugen på att paddla - har bar paddlat lite grannn under två somrar,så är ingen stjärna men tycker att det är kul.
Och vill ut mer!

Är det någon som håller i den här tråden? Eller finns det något kalendarium?

/j
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Magnus Thor Paddelkamrat i Rogen sommaren 2015 sökes!!! Paddelkompis 1
eyck Paddelkamrat i Sthlm sökes Paddelkompis 6
sussie.f Paddelkamrat Stockholm.. Paddelkompis 1
Tailywind Nybliven ägare till en luftkajak - 2-sits Paddelkompis 1
idaberge Sällskap till nybörjarkurs i Stockholm Paddelkompis 5
Robban79 Paddelkompis till nybörjare i Stockholm Paddelkompis 12
henrik.ahlin_gmail.com Paddelvän/ner till Åland i juni? Paddelkompis 1
pegzan Paddel kompis till 2012 sökes (Tyresö) Paddelkompis 2
Pombe paddelpolare till nybörjare i Sthlm Paddelkompis 24
aspoonfullofsugar Västkusten-Bohuslän 3/8 till 8/8 Paddelkompis 0
AckeBD Paddelkompisar till Viktor 9 år och hans föräldrar Paddelkompis 1
calypso63 Tur till Birka/Björkö fredag 3/10-söndag 5/10 Paddelkompis 0
dansjenny Söker kompis till en tur i Stockholms skärgård! Paddelkompis 14
calypso63 Till Birka från Stockholm Paddelkompis 0
Sten_GBG Paddelkompis till norska fjordar w30 sökes akut!!! Paddelkompis 0
Rocke Paddelsällskap till Åland Paddelkompis 27
jensraberg Paddelsällskap till Åland Paddelkompis 0
PeMiKa Paddlingssällskap sökes till tur i Stockholms skärgård Paddelkompis 2
mr Nammatj Mer folk till Forspaddlingskurs 17/9-18/9 Paddelkompis 1
kajaken_yahoo.com Deltagare sökes till gratis mini-kurs Paddelkompis 1
mannen paddla till åland Paddelkompis 1
canoe Resesällskap till paddelkurs, Sjövik 10-13 juli Paddelkompis 0
thomas.gbg Paddelkompisar till Marstrand i sommar! Paddelkompis 5
ASKER Inbjudan till fjällvandring sommaren 2003 Paddelkompis 28
Fischer Välkommen till Vaxholm på lördag! Paddelkompis 0
kajaken_yahoo.com Kom till Stockenträffen 23-25 augusti Paddelkompis 0
JohanPerLinder Inbjudan till Valöträffen i slutet av Juni Paddelkompis 0
Fischer Bilplats till ASKR i Norge? Paddelkompis 0
JohanPerLinder Paddling i anslutning till VolvoOceanRace Paddelkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.