• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddling i GBG m. omnejd?

Hallå, har skaffat en kajak tämligen nyligen men misslyckats med att övertala polarna att skaffa egna. Så jag söker paddel-kompisar för både kortare och längre turer i västsverige. Bor själv i götet men har både bil och takräcke så det är fullt möjligt att köra någon annanstans också. :) Tillbringar inte mer tid framför datorn än nödvändigt på fritiden så vill du ut med lite snabba ryck så är det bäst om du ringer, 0709-488606. Kille eller tjej, hör av dig om du är paddelsugen!!
 
Hej,

Har också nyligen skaffat kajak som för tillfället vinterförvaras på annan ort, men till våren är jag garanterat sugen på både korta och längre turer.

//Andreas
 
Trebie! (stor brasklapp för min franska stavning.. :) ) Lysande! Trodde knappt att det skulle gå så enkelt att hitta intresserade här på utsidan men det var ju en positiv överaskning. Synd för övrigt att du har kajaken vinterförvarad för jag var ute och paddlade från smithska udden/saltholmen fram och tillbaks i helt fantasktiskt väder idag söndag! Lite bitigt kallt i början men efter några paddeltag så värmde solen gött. Drack kaffe i absolut lä med blå himmel på en kobbe! Suverän dag helt enkelt! :)

Enklast är väl nästan att du Andreas mailar mig på sten.gunnarsson@chalmers.se så kan vi hålla kontakten via mail. När planerar du att plocka fram kajaken ur gömmorna förresten?

Fler som är intresserade? Skriv ett inlägg eller maila mig på ovanstående adress!!

/Sten
 
Sten_GBG; sa:
Trebie! (stor brasklapp för min franska stavning.. :) )
Jag fick fundera ett bra tag innan jag kom på vad du förmodligen menade: "Très bien!". Du får nog bättra på franskan... ;)
Jag har f.ö. kajak i Fiskebäck. Jag brukar inte hinna paddla så mycket på vinterhalvåret men ett par vinterturer brukar det bli. En glöggtur runt andra advent är nästan tradition. :)
 
Tres bien igen!! Inte lätt det där med utrikiska... :)

Trevligt att ni båda, Elis å Fredrik hörde av er också!! Nu känns det som om vi nått den kritiska massa med möjliga intressenter så att det blir tämligen sannolikt att någon är pigg på att hänga med om man själv är sugen. Jag vet inte hur det är med er andra men själv kollar jag mina mail betydligt oftare än jag kollar diskussionsforumen på utsidan så jag föreslår fortsatt mailkontakt. Om ni vill så får ni därför gärna skicka ett mail till mig på sten.gunnarsson@chalmers.se. När jag fått era mail så skickar jag ut att mail till de som hitintills svarat (fem inklusive mig själv i dags datum) på detta forum. Är man sedan sugen på en tur så borde man kunna få hyfsad snabb respons via ett "reply-all" på det mailet.

Glöggtur runt den andra advent låter tex om en trevlig ide! Jag är på!

/Sten
 
Fast då är det ju bara du som får del av det hela...? Inte så mycket gruppdiskussion, precis.
Adventspaddling låter kul!

ok då, trådskaparen kan få det här som ett mail också...
 
Nja, poängen var ju som sagt att jag skulle skicka ett mail till alla som svarat på denna tråd så kanske det går snabbare med kontakten. Det blir alltså inte på något sätt bara jag som får info om saker å ting, den kommer ut till alla så klart. Tänkte mest bara att det kanske skulle gå snabbare att kolla paddelintresset om kommunikationen gick via mail direkt istället för via forumet. Skickar ett mail direkt till er två som jag redan har adresserna till så är denna mail-lista igång med en gång. Men det är klart, tycker de flesta att det är smidigare att sköta kontakten via forumet så kan vi absolut göra så!

/Sten
 
Adventspaddling

Låter som en bra idé att ta ut på en glöggpaddling. Jag har min kajak liggande i Fiskebäck så blir turen i närheten är jag intresserad.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Are Paddling Torsdag 14/2 i Alingsås eller gbg med omnejd Paddelkompis 2
avslutad130107 Paddling vecka 32 i Gbg skärgård? Paddelkompis 1
trollstoll paddling kring gbg Paddelkompis 9
Megamack Grupper med unga vuxna mellan 20 och 25 år som paddlar i Göteborg? Paddelkompis 6
Jannegbg Paddling Paddelkompis 0
Endredi Paddling i sth norra skärgård 4 el 5 aug... Paddelkompis 0
lillamu Paddling vecka 30-31? Paddelkompis 1
klar Paddling västkusten kommande veckor Paddelkompis 2
Martin I Paddling i Sthlms skärgård torsd-månd Paddelkompis 0
calee Paddling i kustartilleriets fotspår? Paddelkompis 6
Anton92 Paddling i sommar. Paddelkompis 7
Robban79 Paddling med övernattning Nynäshamn Paddelkompis 9
Robban79 Paddling med övernattning Lör 23e Feb. Paddelkompis 5
NaturJohan Kajakkompisar Stockholm Paddelkompis 0
petersundqvist paddling med barn i östergötland Paddelkompis 3
Dryaso Paddling i Lettland? Paddelkompis 4
MagnusBroden Bra paddling vatten runt borlänge. Paddelkompis 4
maddebjörkö Paddling runt Flatön Paddelkompis 0
Stina.a Paddling Dalarna Paddelkompis 0
Ville83 Paddling kring Uddevalla (och resten av kusten?) Paddelkompis 2
KrisKross Å-paddling i Bohuslän v.30-33 Paddelkompis 0
bernsten St. Rävholmen 3-5 Sept 2010 Paddelkompis 1
ErikSödersthlm Paddling Stockholm då och då Paddelkompis 1
Sara_09 Paddling i Stockholms skärgård Paddelkompis 3
havssalt Paddling torsdag 17/6 Paddelkompis 0
barbro70 Hungrig och intresse för paddling? Grillkväll 7 juni kl 18 Göteborg. Paddelkompis 0
ae01 Paddling i Värmland Paddelkompis 0
Putte74 Paddling,fiske,fjällturer... Paddelkompis 0
kisel26 Looking for paddling buddies Paddelkompis 2
ÄventyrsCompaniet Paddling i Blekinge 10-11 maj Paddelkompis 0
jonlun-9 Paddling kring Uppsala lördag 10 maj Paddelkompis 0
calypso63 Fullmåne paddling Paddelkompis 0
Joakim Ambrosson Paddling Västkusten Paddelkompis 0
Joakim Ambrosson Paddling 19-21:a eller så.. Paddelkompis 0
dsmith Paddling i norra Bohuslän v29 Paddelkompis 0
lunik1/Malin Paddling 2008 juni,juli,aug! Paddelkompis 7
Arkterix Paddling dagtid! Paddelkompis 0
Joakim Ambrosson Paddling efter helgen? Sthlm Paddelkompis 2
Joakim Ambrosson Paddling i sommar, ungdomar! Första tur blir... Paddelkompis 1
Joakim Ambrosson 7/8 - 12/8 Stockholms skärgård, bastu+paddling = skoj! Paddelkompis 1
Joakim Ambrosson Paddling i början av sommaren Paddelkompis 0
Tinja Nybörjarkurs paddling - Stockholmsområdet Paddelkompis 11
realout Paddling hela Påskhelgen i Göteborg? Paddelkompis 4
nisseson paddling i Karibien Paddelkompis 1
JAC Sällskap för paddling i Greklands arkipelag i oktober Paddelkompis 0
flajjer Paddling i Djursholm / Stocksundstrakten Paddelkompis 0
Joakim Ambrosson Paddling Stockholm/Värmdö Paddelkompis 0
paog Paddling i Småland Paddelkompis 0
Joakim Ambrosson Paddling fredag v 30 - torsdag v 31? Paddelkompis 0
Joakim Ambrosson Paddling i Stockholm Paddelkompis 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.