Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-15, 23:23
Utric Utric är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Tavy Visa inlägg
Hehe :D
Tanken var väl inte främst att dissa honom men du gjorde de nyss till det.
Jag vill mest varna icke paddlare för att ta en kurs hos honom då han inte verkar kunna sin sak (inget fel med det men det är ju dumt att lära ut fel)
Ja har du gått grundkurs hos clifford förstår jag att du inte köper min garantier :D hehe....

Personligen tycker jag att håller man en grundkurs ska man låta deltagarna testa en j*vla massa olika kanoter sen kan vara och en bilda uppfattning. Och man ska inte förkasta andra kajaker, men däremot prata om dess för och nackdelar.

F.ö. så finns det säkert en hel del liknande oseriösa företag i sverige. I sverige verkar det som om man har den uppfattningen att har man paddlat i över 20år ja då kan man bli s.k, instruktör. sen kvitttar resten även om man paddlat "fel" i 20 år....
Men men det är bara min personliga uppfattning så att säga :p haha!
Jag har gått kurser på fler ställen..
Men det é klart, genom att säga så om mig så kan du ju förkasta allt jag säger oxå, så behöver du inte ta till dig av det jag sa
- dvs om du har kritik mot ngn, ta det m den personen
- det é fortfarande ditt sätt jag vänder mig mot. Du beter dig illa, & det kvittar om du é världsbäst el amatör, det é liksom ingen ursäkt f ditt beteende.
Men det var ju det jag sa redan i mitt första svar, att du förmodligen kommer kasta skit på mig nu, & det gjorde du ju.
El flåt, du VARnar säkert bara..
// I-a
Svara med citat