Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-15, 22:30
Utric Utric är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Tavy Visa inlägg
Näe jag var bara intresserad av hur folk kund gå kurser hos honom, och vad det är som är så bra med honom.
För mig känns det helt obegripligt att han ens får kunder då han inte verkar ha en susning om vad han snackar om när man läser på hans hemsida.

Hade rekommenderat alla som gått en kurs hos honom att kräva pengarna tillbaka och sedan gå till en lite mer kompetent person för kurs.
Jag tycker det é rätt märkligt att döma en människa & prata en massa dynga när du inte träffat honom, inte sett honom paddla, uppriktigt sagt inte vet ett skit om honom.

- du har kollat hans hemsida.. Om det é allt du behöver f att ""rekommendera"" så hoppas jag att du aldrig kommer i närheten av mig.. fast det behöver du ju inte, du vet ju allt om mig ändå, & kan "rekommendera" mig åt pepparn el?

El så kanske du bara känner dig trygg att snacka skit eftersom jag inte trodde att han é medlem här? Det é vääldigt lätt att vara stor i truten när den man baktalar inte kan svara för sig.

Hade du haft ngn form av ryggrad hade du inte kräkt ur dig här, utan ringt honom & diskuterat hans hemsida med honom själv.

// I-a
Svara med citat