BD och AC län

Ser att en del efterlyser ett forum för oss längst uppe i norr. Det kan väl inte vara så svårt att skapa ett sådant för medl lär ju finnas ett antal.
Är väl bara att köra igång.... eller var sitter det fast?
 
Kollar

ok, jag skall kolla upp hur man gör, kan ju inte vara så märkvärdigt. Hoppas bara det finns intresse att vara med...
 
Så att vi riktiga norrlänningar ska få en egen hemlig klubb:)

Nej, det är väl mest för att enklare hitta människor att diskutera lite mer lokala grejer med.
Nu är det ju ett väldigt stort område men med lite tur går det väl att hitta nåt nyttigt.
 
Finns väl egentligen igan gränser

Vid en snabb titt på de andras forum så ser man ju att det finns utrymme för nästan vad som helst. Jag kan tänka mig olika former av tips om bra butiker, bra leder, kaske skapa egna träffar, aktiviteter osv.
Men man också kritiskt granska firluftslivet i våra län, föreslå leder, omdragning av leder, säkerhets info mm mm
Eftersom jag själv är aktiv inom fjällsäkerhet så hittar jag små frön i nästan varje tråd...sånt som går förbättra och utveckla osv.
 
På gång

Jag har nu anmält hos Utsidan adm att vi vill starta upp ett Forum Norr- och västerbotten, får då se hur det går...OM det finns intresse bland medl att underhålla ett sådant forum med inlägg mm. Det är ju inte kul ocm det bara blir någon rad då och då...
 
Det vore ju trevligt att anordna nån sammankomst; prylträff el liknande, så småningom. Vet inte hur intresset skulle vara för det?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
avslLM Gissa bilder i Gävleborgs län Andra regioner 1055

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...