Maltaproffsen

Det finns ett företag som ordnar dykresor till Malta som heter Maltaproffsen.
Finns det någon som har erfarenheter av detta företag och erfarenheter av dykning på Malta?
 
Ingen erfarenhet av det företaget men har gjort ca 50 dyk på Malta.

Bodde där drygt 1 år och reser dit i jobb då och då och brukar skarva med någon dykdag eller två.

Brukar dyka med Oxygene Diving Malta, vet inte om de är bäst men har funkat bra för mig tycker jag. Ganska långsam gammal och primitiv dykbåt är väl enda större minuset.

Är ju enkelt att åka dit, Air Malta brukar ha direktflyg från Arlanda. Flesta dykcenters ligger kring Sliema så att boka hotell där är nog smidigt. Så det går nog fint utan paketresa.

Vad vill du veta?
 
Just hemkommen efter en dykvecka med dottern på Malta. Bodde i Sliema och dök med Dive wise. Men det finns massor av dykföretag. Visst var det skönt med allt ordnat, men det går egentligen lätt att ordna själv. Flyg o hotell bokas enkelt med internet. Kontakta sedan dykföretag för priser o om de hämtar på hotellet på morgonen. Nästa gång går jag nog inte via svensk resebyrå.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...