Är "nya inlägg" maximerad till 300 st?

Hej!
Har inte varit inloggad på utisdan på några månader och hade nu tid att komma i kapp men då jag väljer nya inlägg får jag bara 300 trådar och inte alls så långt bak som sedan senaste inloggningen.

Är detta n gräns som jag själv kan konfigurera till hägre värde eller är det admininställt?

Det borde väl bara vara relativt en tidsstämpel från min senaste inloggning då jag gjort "markera forum som lästa" så varför hålla gränsen nere vid 300?

/Patrik, som inte vill missa något även om det är halvgammalt
 
bump

Hej!
Har inte varit inloggad på utisdan på några månader och hade nu tid att komma i kapp men då jag väljer nya inlägg får jag bara 300 trådar och inte alls så långt bak som sedan senaste inloggningen.

Är detta n gräns som jag själv kan konfigurera till hägre värde eller är det admininställt?

Det borde väl bara vara relativt en tidsstämpel från min senaste inloggning då jag gjort "markera forum som lästa" så varför hålla gränsen nere vid 300?

/Patrik, som inte vill missa något även om det är halvgammalt

Bumpar upp denna i hopp om att ister eller någon annan admin på utsidan ser frågan nu (efter semestertid).

/Patrik, fortfarande nyfiken
 

talthoff

Forumvärd
Jag känner igen frågeställningen, skall kolla om det går att höja till 500 sen ikväll.

Jag har för mig att *alla* sökfrågor är begränsade till max 300 svar. Men att det gick att höja.


-Thomas
 
Jag känner igen frågeställningen, skall kolla om det går att höja till 500 sen ikväll.

Jag har för mig att *alla* sökfrågor är begränsade till max 300 svar. Men att det gick att höja.


-Thomas

LÄnge sedan jag frågade men nu har jag haft lite sommarlov från utsidan och var inställd på en lång "läsa ikapp"-session men det fanns bara drygt 200 inlägg då jag tryckte på Nya inlägg och det kändes som någon vecka tillbaka och jag har nog inte varit på påloggad och läst på drygt en månad.
Vad är maxantal i "nya inlägg" , dvs olästa sedan jag senast tryckte på "markera som läst"?

Och jag vill har siffran hög, så hög som det går - kanske en feature för silvermedlemmar - att själva få ställa hur lång histora man ska få ha i "nya"?

/Patrik
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...