• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringskompis

HEJ!
Jag ska till fjällen antingen v.29 eller 30, nu i juli alltså! Är det någon som ska dit då? Jag är up for everything, då jag bara är ute efter att få njuta av fjället, livet och att vandra! Hittar jag ingen som vill gå med mig så kommer jag att gå själv, men hade varit kul att kunna dela det med någon :)
Hör av er så kan vi lära känna varandra!
 
Hej! Åker upp till Jämtland för vandring enafors-grövelsjön v 29-30. Vandrar själv, men sällskap delar eller hela sträckan är alltid trevligt :) skicka mail/pm om det kan vara intressant!
 
Vi är två killar som åker upp till Abisko 27 juli och avslutar i Nikkaluokta 5 augusti (v30-31), vi kanske halkar av kungsleden några etapper för finare bergskullar på vägen. vi kommer möta upp andra vänner på keb fjällstation och planerar en toppbestigning och kanske en övernattning i toppstugan.

Tanken är att hålla lite tempo de första dagarna för att kunna saktar ner mot slutet.
 
Hejsan.. vandrarsugen kille på 36 från Värmland som inte har några likasinnade i sin kompisskara. Öppen för vandtarförslag.
Har gått Abisko-nikaloukta 2014.I övrigt korta turer.
 
V31-32

Jag åker upp i början av V31 till Abisko från Uppsala C för vandring ner till Nikk. Åker hem i slutet av V32. Vandrings rutten är inte spikad men kommer inte bara gå på Kungsleden utan göra lite små äventyr längst vandringens gång. Om någon mer lite spontan kille/tjej vill haka på och kanske inte har allt spikat utan kan ta dagen lite som den kommer skulle villja hänga på så vore det skoj. Har planer på att vandra upp för Keb i slutet av vandringen. Jag har med mig tält, och mat för några dagar. Tänkte fylla på med mat i någon av stugorna som har försäljning. Vandringen är tänkt att den ska vara lugn utan stress och att det ska finns tid till att stanna upp och njuta.
 
Hej!

Låter hypat med någon som är lite mer trimmad än jag på fjället.
Har vandrart i jämtland men skulle gärna vilja ta mig till abisko V.30 då
min semester träder i kraft. Kan tänka mig både stuga till stuga eller tält.

Vänligen

David
 
31-32

Jag är absolut taggad på att haka på från mitten av vecka 31 till slutet av 32! Har all utrustning, är van vid det mesta och öppen för alla turförslag! :)
 
Jag vill göra en fjälltur vecka 31 till mitten av v32 ca 4-5 vandrings dagar. Det vore kul med sällskap.
 
V31-v32

Jag har bokat tågbiljett 2016-08-03 nattåget som avgår 18:47 Från Uppsala C. Det vore lite skoj med sällskap även om det bara blir några dagar eller delar av vandringen eller hela turen. Som sackt jag har inga derekta planer så vi kan planera lite på tåget och sedan vartefter vi vandrar. Jag finns på Insta och heter där Sirmad-man78 och har ett Lo djur som bild det är bara och skriva ett PM där eller här så kan vi snacka i hoppas lite. Det bli hur kul som helst 😀.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...