Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-08, 00:08
FlyerSword FlyerSword är inte uppkopplad

Tack för alla förslag! Får helt enkelt vänta på att busstidtabellerna för sommaren kommer ut innan vi detaljplanerar…

Varför vill jag absolut ha bilen? Dels vill vi passa på att göra annat när vi ändå tagit oss upp genom landet, dels kommer vi inte att gå på "schema" utan kommer nog att ta några extra dagar för att fiska och upptäcka längs leden och kan därför inte boka anslutning hemåt. Men kanske största anledningen till att tåg inte är ett alternativ är att jag veckopendlade med tåg i tre år, och det var FAN ALDRIG I TID!!!!! Till sist hade jag fått så många taxi-biljetter av stationsmästaren i Linköping eftersom jag missat sista bussen, att han visste vad det gällde bara jag stoppade in näsan i hans lucka. Jag har noll förtroende för dem. Senaste åren har mitt tågresande begränsats till två jobbresor till Göteborg. Ena gången missade jag mitt möte med tre timmar och killen jag skulle träffa hann sitta ner med mig i 5 minuter, andra gången skulle jag ner två dagar på mässa, men missade hela första dagen...
Svara med citat