Vad är en Skandinavisk ÄVENTYRARE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Re: Snacka om att ta åt sig

articat; sa:
Inte undra på att många blir lack!. Ni tar ju åt er allt. Vist får man muskler av att paddla, springa eller vad man nu väljer att göra. Vissa tränar inte lika hårt och ser därefter ut som skinn eller snören.

Sunt Förnuft!!!!

Eller så ser man ut som Obelix om man skiter i träningen och ser kolhydratuplladnig som en 350 gramms BBQ chips från Estrella.

Klart man får muskler av träning, men sen beror det på vad det är för träning och vad man äter genetiska anlag mm.
Listan kan göras lång.

Och sedan vad en äventyrare är.....ja...
spelar det någon roll igentligen.
Har jag tagit mig över Nordpolen så har jag tagit mig över Nordpolen, sedan vad bedriften kallas ju olika, sträckan är ju likväl gjord..
 
Re: Re: Snacka om att ta åt sig

bash; sa:
articat; sa:
Inte undra på att många blir lack!. Ni tar ju åt er allt. Vist får man muskler av att paddla, springa eller vad man nu väljer att göra. Vissa tränar inte lika hårt och ser därefter ut som skinn eller snören.

Sunt Förnuft!!!!

Eller så ser man ut som Obelix om man skiter i träningen och ser kolhydratuplladnig som en 350 gramms BBQ chips från Estrella.

Klart man får muskler av träning, men sen beror det på vad det är för träning och vad man äter genetiska anlag mm.
Listan kan göras lång.

Och sedan vad en äventyrare är.....ja...
spelar det någon roll igentligen.
Har jag tagit mig över Nordpolen så har jag tagit mig över Nordpolen, sedan vad bedriften kallas ju olika, sträckan är ju likväl gjord..

Jag har tagit mig over Polen!
 
Men du! AAARGH

Dumme schleetne articat, är du helt mentalt och logiskt eftersläntrad eller?? Dina inlägg sträcker sig till Vad är en Skandinavisk ÄVENTYRARE
articat (Hennes Jhonsson) 39 2003-02-25 Expeditioner
Nytt Instruktörscertifikat
articat (Hannes Jhonsson) 0 2003-02-25 Paddling
Var är Muskelmassan???
articat (Hennes Jhonsson)

Och inlägget om Inst.cert... Du tyckte det såg så fint och blankt ut skrev du, ett sådant vill du ha bredvid helfigursspegeln vad?

När jag traskade kungsleden på 14 dagar i sommras, var jag pinnsmal, men ändå var det ett äventyr för mig. När jag kom hem var jag ändå smalare... OCH JAG SKULLE INTE TVEKA ATT GÖRA EN HEMSIDA OM OSS/MIG OCH VÅRA SMÅ ÄVENTYR OM JAG HADE TID/MOTIVATION... AAAARGH...AAARGH
 
Hade inte tänkt...

Lägga in något i debatten, men när jag såg denna bild kunde jag inte låta bli. Appropå Amerika och atleter.......



cpic3e5b8f415a705.jpg



Håll till godo!

I all ödmjukhet

//Martin
 
FÖRE/EFTER

Tigger; sa:
Lägga in något i debatten, men när jag såg denna bild kunde jag inte låta bli. Appropå Amerika och atleter.......

Det där är alltså bild på "FÖRE". Har du någon bild på "EFTER"? Vore intressant att se om det är någon skillnad:)

Kalle G
 
Re: Hade inte tänkt...

Tigger; sa:
Lägga in något i debatten, men när jag såg denna bild kunde jag inte låta bli. Appropå Amerika och atleter.......



cpic3e5b8f415a705.jpg



Håll till godo!

I all ödmjukhet

//Martin

Haha, rulltrappan upp och sedan in på gymmet för en halvtimme i stairmastern... det man inte har i huvudet får man ha i benen :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...