• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

tröjor som absorberar svett

Precis som rubriken lyder, har lite svettproblem... fått diagnosen hyperhidros inte kul men ska iväg snart på vandring med tjejens familj. Känns pinsamt att svettas som en stucken gris första 5 min liksom

Nike har ju den där "wet to dry" t-shirtsen, har någon prövat?
 
Har fått samma diagnos som Dig och fick en medicin som heter Oxybutonin som är kanon problemen är till 98% borta så har Du inte testat den så gör det.
Vad gäller tröjor kör jag med SOC funktionsT-shirt för dryga hundringen hade dem innan medicinen med och de funkar bra tycker jag, bara ha några och byta runt med då de torkar snabbt.
 
Köp ull-kläder. Jag kör icebreaker både som kalsonger, underställ och t-shirt, dyrt men är extremt nöjd.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...