• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klättervänner!! Gbg

Hallå!

Är på jakt efter nån att klättra med (i göteborg) Gick en kurs på klätterfabriken för ett tag sen men det har tyvärr inte blivit så mycket klättring efter det då jag inte hittat nån som vill hänga på. Så hör gärna av er om det känns intressant.

/Linda
 
Hej!
Jag ska flytta ner till Hamburgersund (10 mil norr om gbg) nu om två veckor och letar lite efter någon att klättra med!
Jag kommer ursprungligen i från Östersund så jag har noll koll på klättringen där nere (förutom alla rykten om att den ska vara bra=))
Vart i göteborgstrakterna bor du?
Jag har klättrat mycket från och till i några år, men har tänkt att jag ska ta tag i det nu i sommar, vore jättekul att ha någon att klättra med!

//Angelica Saur
 
Vill gärna klättra

Hej,
Hur har det gått med klättringen? Jag vill gärna klättra med någon 🌻! Hör gärna av dig .
Madelen
 
Hej! Har precis börjar klättra och har gärna sällskap med någon :)
Har inget kort ännu men har vart i klätterdomen och klättrat på boulder väggarna.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...