Kajakskelett skänkes

Förra året började jag att bygga på en SOF. Mått enligt ritning till Sea Rider av Tom Yost (yostwerks.com). Har dock inte använt hans byggmetod utan har byggt på ett annat sätt, -detta har gjort konstruktionen något tyngre men också stadigare och mer hållbar.

Nu har jag insett att fyra barn, treskiftsarbete och avsaknad av lämplig bygglokal inte påverkar projektet i positiv riktning utan att jag nog får ge upp tanken på att få den klar. Men eftersom jag tycker att det vore tråkigt att såga sönder den så tänkte jag att det kanske är någon annan som vill fortsätta.

Skulle tro att det återstår ca 3 timmars byggtid för att få träskelettet helt klart och därefter ska duken på och målas. Vore jättekul om någon vill överta projektet som finns att hämta i Vaxholm.

Mvh
 
Kajakintresserad

Hej
Såg din annons om en sklett som nog inte blir klart. Tråkigt... Varit i samma situation själv men har inte förrän nu haft tiden med liknande projekt. Jag är mkt intresserad, är den kvar så kommer jag stört.

Mvh Sven Eric johansson :)

0722444518
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...